شمار بیماران مبتلا به کرونا در خوزستان از ۱۶ هزار و ۶۰۰ نفر گذشت،شمار جان‌باختگان به ۶۱۳ نفر رسید

By | ۱۳۹۹-۰۳-۱۵

علی احسان‌پور، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز، اعلام کرد که طی بیست و چهار ساعت گذشته با شناسایی ۶۴۴ بیمار جدید با آزمایش مثبت و ابتلای قطعی به کرونا تعداد بیماران مبتلا به کرونا در خوزستان به ۱۶ هزار و ۶۶۳ نفر افزایش یافت و همچنین در شبانه‌روز گذشته با جان‌باختن ۱۸ نفر شمار جان‌باختگان بر اثر کرونا در خوزستان به ۶۱۳ نفر رسید.

احسان‌پور گفت که مطابق آخرین اطلاعات دریافتی از آزمایشگاه‌های تشخیصی کرونا در خوزستان و با توجه به افزایش مراکز نمونه در شهرهای بزرگ به منظور تقویت هرچه بهتر نظام غربالگری، طی بیست و چهارساعت منتهی به چهارشنبه چهاردهم خرداد ۶۴۴ مورد ابتلای قطعی به کرونا ویروس در خوزستان شناسایی شد.

او گفت که از مجموع ۶۴۴ بیمار جدید، ۵۳۲ بیمار با نظارت مستمر کارشناسان مرکز بهداشت در قرنطینه خانگی و ۱۱۲ بیمار نیز بستری شدند که با احتساب این ۶۴۴ نفر تعداد کل مبتلایان به ۱۶هزار و ۶۳۲ نفر افزایش یافت.

سخنگوی علوم پزشکی اهواز با بیان اینکه در حال حاضر ۷۱۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های خوزستان تحت درمان هستند، گفت که در شبانه‌روز گذشته، ۱۸ نفر از بیماران جان خود را از دست دادند و تعداد جان‌باختگان بر اثر کرونا در این استان به ۶۱۳ نفر رسید.

احسان‌پور افزود که رعایت فاصله‌گذاری با جدیت بیشتر و استفاده از ماسک در خارج از منزل، ضرورت اجتناب ناپذیر این روزها و روزهای آینده در استان خوزستان است و باید مورد توجه همگان قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *