پلیس امنیت: سلطان قاچاق سوخت دستگیر شد

By | ۱۳۹۹-۰۳-۲۰

رئیس پلیس امنیت اقتصادی نیروی انتظامی از کشف بزرگترین محموله سوخت قاچاق در سال جاری خبر داد و گفت: سلطان قاچاق سوخت با اقدامات اطلاعاتی دستگیر شد.

به گزارش روز سه شنبه از پایگاه خبری پلیس، سردار محمدرضا مقیمی از کشف بزرگترین محموله سوخت قاچاق خبرداد و جزئیات این کشف را تشریح کرد و افزود: مقابله با قاچاق سوخت از اولویت های اصلی این پلیس است و مبادی رسمی را به شدت رصد می کنیم و با اقدامات اطلاعاتی اجازه جولان به قاچاقچیان نخواهیم داد.

وی ادامه داد: براین اساس به اخبار و نتایجی دست یافتیم که بر مبنای آن برخی از شرکت ها اقدام به قاچاق سوخت یارانه ای می کردند در واقع این شرکت ها با عنوان صادرات مشتقات نفتی و حلال ها، سوخت، قاچاق می کردند.

سردار مقیمی اضافعه کرد: در رصد این شرکت ها، به یک شرکت خانوادگی رسیدیم که فقط در ۶ ماه دوم سال گذشته ۱۰۰ میلیون لیتر سوخت قاچاق کرده بودند؛ ۶ عضو اصلی این باند خانوادگی دستگیر شدند و در جریان پیگیری این پرونده ۱۵ عضو دیگر شناسایی و دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه اعضاء این شرکت با استفاده از کارت های سوخت اجاره ای، اقدامات مجرمانه خود را دنبال می کردند، گفت: برخی جایگاه داران سوختی در شکل گیری این اقدامات مجرمانه دست داشتند.

مقیمی گفت: در این پلیس سعی بر این است که اقدامات کلان را بر مبنای پیش بینی و پیشگیری دنبال و اجرایی کنیم، بنابراین تشدید اقدامات پیشگیرانه در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی ناجا است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *