فرمان نشریه سپاه به مجلس: وقت جراحی فرهنگی است

By | ۱۳۹۹-۰۴-۰۴

امتداد: نشریه روزانه و داخلی سپاه در شماره روز دوشنبه ۲ تیرماه ۹۹ با انتقاد از نمایندگان مجلس که به کمیسیون فرهنگی بی توجه هستند می نویسد: «رها کردن حوزه فرهنگ در اوضاع ″ولنگار″ کنونی و گرایش صرف به حوزه‌های اقتصادی، قطعاً توفیق چندانی به همراه نخواهد داشت.

به اعتقاد آنها «زیر‌ساخت‌های عریض و طویل فرهنگ کشور در رویارویی با ″تهاجم و نفوذ فرهنگی″ در باتلاقی عمیق گیر کرده‌ و عاجز از حرکت مانده‌اند» لذا این مقدمه فرمان ورود جهادی و جراحی فرهنگی را صادر می کند: «اکنون زمان ورود و اقدام جهادی در این عرصه است. کمیسیون فرهنگی جایگاه ″بازماند‌گان از کمیسیون‌های دیگر″ نیست و نیاز به نمایندگان عالم و شجاع دارد تا بتوانند در برابر ″تقی‌زاده‌ها و قرارگاه‌های دچار اختلال″ قد عَلم کنند و دست به جراحی گسترده بزنند. چراکه مرحله بعدی ولنگاری فرهنگی، چیزی نیست جز ″فروپاشی فرهنگی″!»

از نگاه آنها اولین قدم از جراحی گسترده فرهنگی مسدود کردن فضای اینترنت و شبکه های مجازی است. همانطور که در جلسه حضور وزیر ارتباطات با نمایندگان مجلس عنوان شد، از نگاه این نمایندگان اولین قدم مسدود کردن اینستاگرام است. اینکه در ادامه تیغ جراحی کدام بخش از اینترنت را قلع و قمع می کنند، خدا عالم است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *