سردار قاآنی در واکنش به انفجار ناو آمریکایی: روز‌های بسیار سختی در انتظار آمریکا و رژیم صهیونیستی است

By | ۱۳۹۹-۰۴-۲۴
فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: هنوز روز‌های خوشی‌های شماست روز‌های بسیار سخت و حوادث سختی پیش روی شما و رژیم صهیونیستی است.


‌به گزارش  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه در جمعی از فرماندهان مقاومت در واکنش به آتش سوزی ناو آمریکایی «یواس‌اس بونهوم ریچارد» اظهار کرد: آنچه امروز در آمریکا اتفاق افتاده بویژه حادثه ناو نتیجه عمل و رفتار و جنایت دولت آمریکاست و این وعده الهی است که هرکسی ظلم و جنایتی کند دچار عذاب الهی می‌شود. این ها، چون کلام الهی را تغییر دادند و ظلم کردند و جنایت مرتکب شدند گرفتار قهر و عذاب الهی شدند.

وی تاکید کرد: آمریکایی‌ها بی خودی دنبال مقصر نگردند و دیگران را متهم نکنند این آتشی است که خودشان روشن کرده اند و امروز این آتش آن‌ها را در بر گرفته است باید به آنها بگوییم این اتفاق پاسخ جنایت‌های شما است که به دست عناصر خود شما اتفاق افتاده است، خداوند با دست خود شما، شما را مجازات می‌کند.

روز‌های بسیار سختی در انتظار آمریکا و رژیم صهیونیستی است

فرمانده نیروی قدس سپاه خطاب به دولت امریکا، یادآور شد: هنوز روز‌های خوشی‌های شماست روز‌های بسیار سخت و حوادث سختی پیش روی شما و رژیم صهیونیستی است.

ارتش آمریکا خسته و فرسوده شده است

سردار قاآنی خاطرنشان کرد: واقعیت این است که ارتش آمریکا خسته و فرسوده شده و تجهیزات آن به آهن پاره تبدیل شده است. مدت‌هاست فرماندهان نیروی دریایی ارتش آمریکا می‌گویند این ناو‌ها آهن پاره‌هایی بیش نیستند. آمریکا باید وضع بد خود را قبول کند و بیش از این به بشریت و مردم خود ظلم نکند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *