انتشار آگهی ترحیم ریال ملاها! 

By | ۱۳۹۹-۰۴-۲۷

در ادامه اوج‌گیری بهای ارزهای خارجی در ایران، دلار در بازار تهران روز پنجشنبه ۲۶تیرماه، به ۲۴۲۰۰تومان نرخ‌گذاری شد. به گزارش دنیای اقتصاد، قیمت دلار امروز در بازار تهران به مانند روز گذشته افزایش یافت و در کانال ۲۴هزار تومان پیش رفت.

وب‌سایت بن‌بست نیز که بهای ارزهای خارجی در ایران را ثبت می‌کند، روز پنجشنبه بهای دلار آمریکا را تا بعدازظهر ۲۴۲۰۰تومان اعلام کرد. قیمت هر یورو نیز اکنون به ۲۷۶۰۰تومان رسیده است.

همزمان روزنامه اقتصادی سرآمد صفحه اول خود را به شکل یک آگهی ترحیم منتشر کرد و تیتر زد: مرحوم پول ملی (عکس زیر)

در صفحه اول این روزنامه نوشته شده: با نهایت تأسف و تالم با ورود قیمت هر دلار آمریکا به کانال ۲۳۰۰۰تومان، بدین وسیله رسماً خبر درگذشت ارزش و اعتبار پول ملی را به کلیه ایرانیان اعلام می‌داریم.

سردبیر این روزنامه در توئیتر خود نوشت: برای دلار۲۳ تومنی و این اقتصاد فرو شکسته، من نمی‌توانستم صفحه اول متعارفی برای روزنامه ببندم، باید اعلامیه می‌بستم! و بستم.

ارزش یارانه مردم به ۲ دلار رسیده است

نماینده سنقر در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از وضعیت اقتصادی کشور و فشار اقتصادی بر دوش مردم گفت: یارانه مردم ارزش ۲ دلار پیدا کرده است.

به گزارش ایسنا، حسینی‌کیا در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی با اشاره به مسوولیت دولت در برابر مردم بیان کرد: هدف از برجام برداشتن تحریم‌های ظالمانه بود، اما امروز نتیجه چند سال مذاکره، شدیدتر شدن تحریم‌ها و فشار اقتصادی بر مردم و دلار بالای ۲۰ هزار تومان و سکه بالای ۱۰ میلیون و قیمت مسکن دست نیافتنی شده است.

وی درباره «قیمت نجومی مسکن» و جایگاه گوشت و مرغ و تخم‌مرغ در سفره مردم از دولتمردان پرسید: آیا از وضعیت زندگی کارگران و بازنشستگان که مجبورند دو شیفت برای گذران زندگی خود کار کنند مطلع هستید؟ آیا وضعیت نیمه‌جان را می‌بینید؟

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *