رئیس بنیاد مستضعفان از حداد عادل عذرخواهی کرد

By | ۱۳۹۹-۰۵-۳۰

پرویز فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان، یک ‌روز پس‌از حمله حداد عادل به او، از گفته‌های پیشین خود عقب نشست و از حداد عادل عذرخواهی کرد.

رئیس بنیاد مستضعفان در مصاحبه‌ای تصویری با باشگاه خبرنگاران گفت: «بنده داشتم گزارش سالانه بنیاد را ارائه می‌کردم چراکه من یکسال و یک ماه بود که به بنیاد آمده بودم و قول داده بودم گزارش بدهم که گزارش کاملی هم بود.»

او ادامه داد: «به بخش املاک که رسیدیم و چون سوال این بود که شما از روز اول درباره پیگیری املاک قول داده بودید، من وارد این مباحث شدم. هدف من این بود که بگویم ما در پیگیری املاک جدی هستیم و این افراد و اشخاصی که اسم بردم از املاک استفاده شخصی نداشته‌اند.»

فتاح گفت: «بعضا اطلاعات بنده ناقص اعلام شد و یا خطای کلام بنده بود و نتوانستم به خوبی توضیح دهم یا جانب انصاف را رعایت نکردم و یا دقیق مطرح نکردم… از همین جا می‌خواهم از همه آن عزیزان مخصوصا برادر عزیزم حداد عادل و سرکار خانم‌های ابتکار و مولاوردی و همه عزیزان و سازمان‌ها عذرخواهی کنم و حلالیت بطلبم.»

بنیاد مستضعفان؛ گرگهای ولایت به جان هم افتادند

فیلم زیر: حداد عادل در واکنش به اعترافات اتکا‌دهنده رئیس بنیاد مستضعفان درباره چپاول اموال عمومی گفت: حالا شما فرشته نجات شده‌اید؟ پسر خود شما در این مدرسه تحصیل نکرد؟ فرزندم ماهی ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان حقوق می‌گیرد!

رئیس بنیاد مستضعفان اخیرا در یک برنامه تلویزیونی به چند فقره از غارتگری ها توسط مقامات حکومتی اعتراف کرد و از جمله درباره ملک ۲۰۰میلیاردی که در اختیار حداد عادل قرار گرفته گفته بود: یکی دیگر از موارد مطرح شده، مدرسه حداد عادل بود که برای اداره مدرسه فرهنگ این ملک را در منطقه فرشته و الهیه خیابان چناران گرفته بودند که اجاره آن چند بار تمدید شده بود و الآن هم مدت اجاره تمام شده است؛ البته مبلغ اجاره این ملک به روز نبود و با ملاحظه بود. حداد عادل باید تصمیم بگیرند یا اجاره روز را بپردازند که با توجه به گرانی اجاره بها، حتماً برای آنها به صرفه نخواهد بود، یا این‌که این ملک را به ما برگردانند که هنوز با این کش و قوس‌ها برنگشته و ارزش آن بیش از ۲۰۰میلیارد تومان است.علاوه بر این ملک، حداد عادل یک زمین گرفته بودند تا در آن مدرسه بسازند و مدرسه فرهنگ خیابان فرشته را تخلیه کنند. این زمین سال‌های سال دست ایشان بود، این زمین ۸هزار متر و در منطقه هروی است. ارزش آن بیش از ۴۰۰میلیارد تومان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *