صدور قبض‌های چند میلیون تومانی آب برای مردم مناطقی از تربت‌جام

By | ۱۳۹۹-۰۶-۰۷

عبدالکریم شهرکی، عضو شورای شهر سمیع‌آباد تربت جام از صدور قبض‌های میلیونی آب برای مشترکان در این شهر و برخی از دیگر مناطق تربت جام خبر داد و نارضایتی گسترده مردم در این باره خبر داد.

این عضو شورای شهر سمیع‌آباد تربت جام گفت که قبض‌های سرسام‌آور آب در شهر سمیع‌آباد و بخش پایین جام به شدت سبب نارضایتی مردم شده و با مراجعات مکرر مشترکین به اداره آب و فاضلاب شهری به آن اعتراض کرده‌اند ولی هیچکس جوابگو نیست.

به گفته شهرگی تنها جوابی که مسئولان اداره آب و فاضلاب شهری به مردم دادند این است که گفتند پرداخت قبض‌ها را قسطی می‌کنیم  درحالی که قبض‌های مشترکینی که اعتراض دارند از ۵۰۰ هزار تومان شروع شده تا ۸ میلیون و پانصد هزار تومان است.

محسن عبداللهی، رییس اداره آب و فاضلاب شهرستان تربت جام‌ با تایید صدور قبض‌های میلیونی برای شماری از مشترک در شهرستان تربت جام، افزود مشترکینی که به قبوض خود اعتراض دارند و فکر می‌کنند اشتباهی رخ داده است یا باید به دفاتر پیشخوان دولت یا امور مشترکین اداره آب و فاضلاب شهرستان مراجعه کنند تا به اعتراض آنها رسیدگی شود.

عبداللهی گفت که برای هر قبضی با هر مبلغی که صادر می‌شود چندین احتمال وجود دارد و در صورتی که قرائت کنتور اشتباه ثبت شده باشد یا کنتور خراب بوده و یا لوله‌ها دچار نشتی و ترکیدگی شده باشد، قبض اصلاح می‌شود اما در صورتی که این موارد رخ نداده باشد قبض باید پرداخت شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *