جسد زن برهنه در سطل زباله/آتش زدن یک زن دیگر

By | ۱۳۹۹-۰۶-۳۰

جسد زن جوانی که با ضربات متعدد چاقو سلاخی شده بود، درون گاری چرخ دار زباله کشف شد.

به گزارش خراسان، بررسی‌ها نشان داد: زن مذکور با وارد آمدن ضربات متعدد چاقو بر پیکرش به طرز فجیعی سلاخی شده است به گونه‌ای که عمق ورود تیغه چاقو به بدن زن ۴۴ ساله بیانگر آن بود که قاتل درحالت خشم و عصبانیت وحشتناک، او را در مکان دیگری به قتل رسانده است و سپس جسد را شبانه با وسیله نقلیه به خیابان ابرار انتقال داده و درون گاری زباله انداخته است.آتش زدن یک زن در ارومیه توسط همسرش

خبرگزاری هرانا – روز شنبه ۲۹ شهریور، یک زن جوان در ارومیه توسط همسرش به آتش کشیده شد و پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.

به نقل از مرکز دموکراسی و حقوق بشر کردستان، روز شنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۹، یک زن جوان در ارومیه توسط همسرش به آتش کشیده شد.

در این گزارش هویت وی “مریم اطمانی” اهل ارومیه مادر دو فرزند عنوان شده است.

وی پس از انتقال به بیمارستان بر اثر شدت جراحات وارده در پی سوختگی، جان خود را از دست داد.

یک منبع مطلع انگیزه و دلیل بروز این واقعه را اختلافات خانوادگی، عنوان کرد و گفت: “هم اکنون همسر این زن متواری است و درصد سوختگی خانم اطمانی از سوی پزشکان ۹۰ درصد اعلام شده بود”.

زنی در تهران شوهر سابقش را یطرز فجیعی سر بُرید

زن جوان که همسر سابقش را به طرز فجیعی کشت و قصد انتقال جسد بدون سر را به حاشیه تهران داشت دیروز در دادگاه محاکمه شد.

به گزارش رکنا، عصرهفتم اردیبهشت ماه سال ۹۶ راننده یک تاکسی در حالی که هراسان بود با پلیس تماس گرفت و از جنایتی فجیع خبر داد. وی گفت: ساعتی قبل زن جوانی را از خیابان ششم نیروی هوایی سوار ماشین کردم تا به حاشیه تهران ببرم، اما به محض اینکه او از ماشین پیاده شد با صحنه وحشتناکی روبه رو شدم. زن جوان بسته مشکوکی که پتو پیچ بود را حمل می‌کرد. اما موقع پیاده شدن از ماشین پیکر مثله شده یک مرد از داخل پتو بیرون افتاد.

مأموران پلیس یک زن ۴۵ ساله به نام مریم را بازداشت کردند. این زن همان جا به قتل شوهر سابقش به نام اردشیر اعتراف کرد و در بازجویی‌ها گفت: با چاقو سر همسرم را از بدنش جدا کردم. یک پا و دست او را نیز قطع کردم، اما نتوانستم سایر قسمت‌های بدنش را مثله کنم. من جسد را لای پتو پیچیدم و سپس تاکسی گرفتم. می‌خواستم جسد را در حاشیه تهران رها کنم، اما هنگام پیاده شدن از ماشین جسد مثل شده از داخل پتو بیرون افتاد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *