آموزش و پرورش اصفهان ضرب و شتم دانش‌آموز در لای‌بید را تایید کرد

By | ۱۳۹۹-۰۹-۱۷

در پی انتشار ویدیویی از ضرب و شتم یک دانش‌آموز توسط معلمش در اصفهان، یک مقام آموزش و پرورش این استان تایید کرد که این حادثه سه سال پیش در روستای لای‌بید روی داده است.

محسن ژیان‌پور،‌ رییس اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش اصفهان، روز دوشنبه ۱۷ آذرماه در این زمینه به خبرگزاری ایرنا گفت: «کلیپ منتشرشده در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر ضرب و شتم یک دانش‌آموز در این استان مربوط به سال ۹۶ است.»

او همچنین اشاره کرد که این حادثه در روستای لای‌بید، از توابع شاهین‌شهر و میمه، رخ داده است.

در ویدیویی که به تازگی منتشر شده یک معلم جوان با دانش‌آموزی که سن پایینی دارد به صورت فیزیکی درگیر شده و علاوه بر ضرب و جرح او را به زمین می‌کوبد.

اکنون رییس روابط‌عمومی آموزش و پرورش استان اشاره کرده که این معلم در رابطه با شیوه تحمل و برخورد با دانش‌آموزان «تجربه کمی» داشته است.

ژیان‌پور همچنین می‌گوید خانواده این دانش‌آموز از او شکایتی نکرده بودند و تنها آموزش و پرورش معلم خاطی را به حراست احضار و اداره ارزیابی عملکرد مراحل هیات تخلفات اداری را در این زمینه طی کرده است.

طی سال‌های اخیر، انتشار تصاویر و ویدیوهای خشونت جسمی و فیزیکی دانش‌آموزان در مدارس مختلف شهرستان‌های ایران میزان نگرانی درباره سلامت روانی و جسمی دانش‌آموزان را افزایش داده است. آموزش و پرورش می‌گوید این‌گونه خشونت را «خط قرمز» خود می‌داند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *