حسین رودسری عامل دستکاری و سانسور کتاب‌های درسی

By | ۱۳۹۹-۰۹-۱۹

یک فعال رسانه ای مدعی شده است که حسین رودسری عامل دستکاری و سانسور در کتاب‌های درسی است. حسین رودسری، مشاور رییس سابق سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی‌آموزشی، است، او در دفتر تالیف نماد ممیزی است و کسی است که نام برخی از شعرا و مشاهیر ایرانی را حذف یا در متون آنها دست می برد و تغییراتی می‌دهد.

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ فهمیه طباطبایی، خبرنگار  و فعال رسانه ای مدعی شده است که حسین رودسری عامل دستکاری و سانسور در کتاب‌های درسی است.

رودسری در حوزه‌ی آموزش و پرورش سرآمد است. حسین رودسری، مشاور رییس سابق سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی‌آموزشی، است، او در دفتر تالیف نماد ممیزی است و کسی است که نام برخی از شعرا و مشاهیر ایرانی را حذف یا در متون آنها دست می برد و تغییراتی می‌دهد.

طباطبایی نوشته است: او که بازنشسته آموزش و پرورش بود، در زمان ریاست حجت الاسلام علی ذوعلم، در سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی به عنوان مشاور منصوب شد تا بتواند کار رصد و اصلاح کتب درسی را دنبال کند. حالا علی ذوعلم کیست؟ وی عضو جبهه پایداری است که سال 1397 به عنوان معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی منصوب شد. آقای ذوعلم ایده پرداز واگذاری 40 هزار مدرسه به حوه علمیه قم در سال 1388 است.

حسین رودسری دارای تالیفاتی چون اخلاص و نگاهی به سیره شهید بهشتی در تعلیم و تربیت است.

One thought on “حسین رودسری عامل دستکاری و سانسور کتاب‌های درسی

  1. محمد

    این بابا قبل از انقلاب آب حوض کش محله ما بود حالا به برکت انقلاب شده مشاور و سانسور چى و اسامى اصیل ایرانى را از کتابها حذف مى کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *