سیلی زدن علی‌اصغر عنابستانی نماینده مجلس به یک سرباز به دلیل ممانعت از ورود به خط ویژه  

By | ۱۳۹۹-۱۱-۰۵

وب‌سایت نسیم‌آنلاین خبر داد که یک نماینده مجلس به یک سرباز به دلیل ممانعت او از ورود به خط ویژه سیلی زده است.

علی‌اصغر عنابستانی

برخی از گزارش‌ها در شبکه‌های اجتماعی حاکی است که این فرد علی‌اصغر عنابستانی، نماینده سبزوار در مجلس، بوده است.

مهدی حاجیان سخنگوی نیروی انتظامی در واکنش به این خبر از دستور ویژه ای برای «حمایت از حقوق سرباز وظیفه راهور و پیگیری موضوع از طریق معاونت حقوقی و بازرسی ناجا» خبر داد.

در فیلم منتشرشده این سرباز خود را حامد اکبری معرفی می‌کند و می‌گوید که خودروی این نماینده مجوز تردد در خط ویژه را نداشته است.

در این فیلم توقف خودروی این نماینده در ابتدای خط ویژه باعث ترافیک شده و رانندگان اتوبوس و تعدادی از مردم به این اقدام او اعتراض می کنند.

ماه گذشته نیز شکنجه یک سرباز با دستور بازپرس دادگستری بابل خبرساز شده بود.

بر اساس گزارش‌ها محمدحسن کریمی، سرباز نگهبانی ساختمان دادگستری بابل، پس از مراجعه یک بازپرس دادسرا وقتی به دلیل داشتن ماسک او را نشناخته و تقاضای کارت شناسایی کرده، با برخورد شدید از جانب او و سپس «ضرب وشتم» در محل کارش مواجه شد.

این سرباز با دستور این بازپرس با دستبند به اتاق محل کارش منتقل شده و در آن جا پس از بسته شدن به صندلی مورد ضرب وشتم قرار گرفته بود.

غلامرضا رحیمی‌پور، رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح، گفته بود که با وجود گذشت سرباز از جنبه فردی، موضوع «بدرفتاری» از لحاظ جنبه عمومی و سازمانی آن به ابراهیم رئیسی، رییس قوه قضاییه، گزارش شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *