سوزش رسانه حکومتی از حکم دادگاه بلژیک: می‌توان یکی از دیپلمات‌های بلژیکی را به اتهام جاسوسی یا هر اتهام دیگری بازداشت کرد

By | ۱۳۹۹-۱۱-۲۱

روزنامه سیاست روز ۱۹ بهمن ۹۹ : در حالی دادگاهی در بلژیک در حکمی قابل تأمل به ۲۰سال حبس برای اسدالله اسدی دیپلمات برجسته نظام رأی داده است که ناظران سیاسی می‌گویند، با این اقدام این‌که اروپایی بخواهند با این خیال واهی سقف چانه‌زنی تهران را در مذاکرات احتمالی برجام پایین بیاورند، بعید نیست؛ هم‌چنین انتطار این است که دستگاه دیپلماسی ما در حداقل اقدام در برابر دولت بلژیک دیپلمات‌های این کشو را تا روشن شدن تکلیف اسدی اخراج کند. که البته می‌توان یکی از دیپلمات‌های بلژیکی را به اتهام جاسوسی یا هر اتهام دیگری بازداشت کرد….

سوزش رسانه حکومتی از حکم دادگاه بلژیک

آنچه از نگاه ناظران سیاسی دور نمانده و بر آن تأکید دارند، این‌که دستگاه دیپلماسی نظام تا روشن شدن تکلیف آقای اسدی دیپلمات برجسته ما، سفیر و سایر دیپلمات‌های بلژیکی را از ایران اخراج و تمام مراودات سیاسی و اقتصادی با این کشور را به‌حالت معلق درآورد…..

وزارت‌خارجه ما باید با دولت این کشور برخورد دیپلماتیک انجام دهد و حداقل این است تا روشن شدن تکلیف اسدی دیپلمات‌های بلژیکی از ایران اخراج شوند چرا که دولت بلژیک یک دهن کجی به قوانین بین‌المللی داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *