جسد آزاده نامداری، مجری سابق تلویزیون ایران، در غرب تهران پیدا شد

By | ۱۴۰۰-۰۱-۰۸
رسانه‌های ایران گزارش کرده اند که جسد آزاده نامداری، یکی از مجریان سابق صدا و سیمای ایران در “غرب تهران پیدا” شده است.

سازمان اورژانس ایران و مرکز اطلاع‌رسانی پلیس خبر درگذشت آزاده نامداری را تایید کرده‌اند.

خبرگزاری دانشجویان ایران، ایسنا در خبر خود آورده است که پدر خانم نامداری غروب شنبه (هفتم فروردین) با پلیس تماس گرفته و بررسی‌های اولیه پلیس نشان داده که او “دو روز قبل “در آپارتمانش درگذشته است.

خانم نامداری با اجرا در برنامه “تازه‌ها” در سیمای خانواده به شهرت رسید و پس از آن برنامه‌های مختلفی را در تلویزیون دولتی ایران اجرا کرد.

خانم نامداری در سال ۹۵ پس از چند سال دوری، با برنامه “آبان” در شبکه اینترنتی آپارات به مجری‌گری بازگشت.

او در سال ۱۳۹۲ با فرزاد حسنی، مجری و بازیگر تلویزیون ایران ازدواج کرد؛ اما یک سال بعد از او جدا شد. این جدا شدن نیز با حاشیه‌هایی همراه بود.

انتشار تصویری از صورت کبود شده خانم نامداری در حساب اینستاگرام او، بحث‌های فراوانی در مورد خشونت خانگی در شبکه‌های اجتماعی به همراه داشت.

آزاده نامداری بعدا با سجاد عبادی ازدواج کرد.

خانم نامداری در برنامه‌های تلویزیونی با چادر ظاهر می‌شد.

انتشار تصاویر بدون حجاب او در اواسط سال ۱۳۹۶ واکنش‌های گسترده‌ای را در شبکه‌های مجازی به همراه داشت.

این تصاویر که مخفیانه گرفته شده بود، او را بدون پوشش سر در یک مکان عمومی (پارک) در شهری در سوئیس نشان می‌داد.

آزاده نامداری

او بر چادری بودن خود تاکید داشت و در سال ۱۳۹۴ در مصاحبه‌ای گفته بود: “برخاسته از یک خانواده سنتی است و تا هفت نسل قبل از او همه در خانواده شان چادر بر سر می‌کرده‌اند.”

آزاده نامداری پیش از ممنوع‌التصویر شدن، ۱۲ سال در تلویزیون ایران مشغول به‌کار بود.

او در این مورد به خبرآنلاین گفته بود: “من یک اصل را در تلویزیون فهمیده‌ام که هیچ‌وقت به من مجری نمی‌گویند ممنوع‌الفعالیت هستی و نمی‌توانی اجرا کنی. کسی به من این را نگفت و هیچ نامه‌ای وجود ندارد و کسی با صراحت از ممنوع‌التصویری با من حرف نزد. من هم آدم پیگیری نیستم و نرفتم پشت دفتر مدیرها بنشینم و آه و ناله کنم که من جوانی‌ام را برای صداوسیما گذاشته‌ام. نگاهم این است که اگر صداوسیما من را بخواهد خودش درخواست می‌دهد و اگر هم دلش نخواهد نمی‌گوید.”

خانم نامداری در پاسخ به سوال مربوط به دلیل تصمیم تلویزیون ایران در ممنوعیت پخش تصویر او گفته بود: من باز به گذشته برمی‌گردم. من یک آدم ۱۹ ساله بودم که وارد تلویزیون شدم و از یک آدم ۱۹ ساله توقع اینکه باید همه‌چیز را بداند، نباید داشته باشید. اگر آدم‌ها الان عیب و ایرادی در من می‌بینند باید به این فکر کنند که من سنم کم بود و داشتم در مورد همه‌چیز تجربه می‌کردم؛ از پوششم گرفته تا حرف‌هایی که می‌زدم. هیچ وقت نمی‌شود یک دختر ۱۹ساله را پای میز محاکمه گذاشت و گفت که چرا این را پوشیدی و چرا این عقیده را داشتی.

او در این مصاحبه اضافه کرده بود: آدم‌ها در گذر زمان تغییر می‌کنند. من در زندگی‌ام همیشه به اخلاق معتقد بودم و این یک چارچوب است که من هرگز از آن تخطی نمی‌کنم. حق‌الناس فقط پول نیست، ‌اینکه من دل کسی را نمی‌شکنم، زیرآب کسی را نمی‌زنم و…برایم خیلی مهم است. شاید خیلی از افراد که من را نمی‌شناسند، دست به قضاوت بزنند اما آنهایی که من را از نزدیک می‌شناسند، ‌می‌دانند که من در این چارچوب زندگی می‌کنم و می‌توانم هر آنچه در این چارچوب اتفاق افتاده است را توضیح دهم. حرف من این است که اگر کسی کاری انجام داد نباید به راحتی قضاوتش کنیم.
بی بی سی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *