برج بهشت، عبداللهی نماینده سابق مجلس

By | ۱۴۰۰-۰۱-۱۵

و قلع و قمع باغات
✍️ وحیداشتری
برج بهشت روبروی مدرسه آقای حداد است. چند پلاک بالاتر از برج آقای ‎شمخانی و متعلق به آقای عبداللهی، نماینده سابق مجلس از ماه نشان ‎زنجان که رکورددار نمایندگی از دوره سوم تا نهم بود و در مجلس تبدیل به یکی از بسازبفروش‌های تهران شد.

یکی از شرکای آقای عبداللهی هم آقای صحیح النسب است که از برج سازهای معروف تهران است. تخریب این باغ سبز ۶ هزار متری از سال ۹۰ که آقای عبداللهی در مجلس روی صندلی‌های سبز بهارستان بود شروع شد و قرار شد جایش این برج ۲۵ طبقه سبز شود. همه مجوزهایش هم متعلق به دوران آقای ‎قالیباف است.

در مجلس هشتم و در سال ۸۸ که با پیشنهاد شورایعالی استان ها و تصویب مجلس تا قطع ۳۰ اصله درخت در باغ با پرداخت جریمه نقدی ممکن شد و منجر به هجوم برج‌سازان برای خرید باغات شد.

سابق بر این طبق ماده ۶۸۶ قانون مجازات اسلامی مصوب ۷۵ و قانون حفظ و گسترش فضای سبز شهرها مصوب ۱۳۵۹ قطع درخت جرم بود و برای آن ۶ ماه تا ۳ سال حبس پیش‌بینی شده بود. امکان پرداخت نقدی جریمه برای قطع درخت در واقع چراغ سبز به برج سازان برای تخریب باغات بود.

 

One thought on “برج بهشت، عبداللهی نماینده سابق مجلس

  1. سامانی

    این دزدان چراغ بدست و پا برهنه های قبل ازانقلاب که اغلب از دهات دوردست برای کار به مرکز کشور میآمدند و عمله ساختمانی – سیرابی و عدسی فروش دوره گرد شده بودند و سواد خواندن نوشتن هم ندارند اموال عمومی و ثروتهای ملت ایران را ارث پدر نداشته شان میدانند وهمگی مورد حمایت کامل رژیم هم قراردارند وغارتگری و رانت و اختلاس هم از مشاغل مهم آنها میباشد . راستی کسی باین فکر رسیده چرا همه این غارتگران یک شکل و قیافه هستند واغلب تشخیص آنها با یکدیگربسیار مشکل است – آقای رهبر معظم هم که فقط کارش شده زندانی و شکنجه کردن وطن دوستان و ایران دوستان وبا این عارتگران کاری ندارد ودست آنها را برای غارت بیشتر مملکت باز گذاشته است راستی چرا ؟؟!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *