انتخابات ریاست جمهوری؛ محسن رضایی اعلام نامزدی کرد

By | ۱۴۰۰-۰۲-۱۰
محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام روز جمعه ۱۰ اردیبهشت نامزدی خود در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ ایران را اعلام کرد.

وی در سال‌های ۸۴، ۸۸ و ۹۲ نیز در رقابت‌های انتخاباتی شرکت کرد، اما موفقیتی در کسب آرا نداشت.

آقای رضایی روز جمعه با اعلام نامزدی خود مدعی شد «من نه برای کسب رای بلکه بر اساس وظیفه و انتظاری که مردم از سرباز خود دارند، به صحنه انتخابات ورود می‌کنم».

وی در ادامه گفت، «من به صحنه آمده‌ام تا گفتمان شبکه نفوذ را خنثی کنم. جلوی سراب دروغین دیپلماسی در برابر میدان بایستم و با آنانی که رویه دروغ‌پردازی و اغواگری را به اشکال مختلف تکرار می‌کنند، مبارزه کنم».

اشاره وی به فایل صوتی مصاحبه محمد جواد ظریف است که به رسانه‌ها درز کرده است. آقای ظریف گفته بود حکومت ایران «میدان» یعنی عرصه فعالیت سپاه پاسداران را بر «دیپلماسی» ترجیح داده و در ادامه قاسم سلیمانی، فرمانده «میدان» نظام، را به وارد کردن آسیب به دیپلماسی دولت روحانی متهم کرده بود.

آقای رضایی با تاختن به سخنان ظریف اعلام کرده است مقابل «تحریف افکار عمومی با سراب آرامش و آسایش دیپلماسی ذلت و تسلیم در مقابل مقاومت و میدان» مبارزه خواهد کرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه گفته است برخی با بی‌شرمی و وقاحت، خیانت‌ها، کارشکنی‌ها و فساد کارگزاران و عدم موفقیت آنان در اداره کشور را به گردن سرباز وطن و فرمانده وطن (قاسم سلیمانی) می‌اندازند و فرمانده میدان را عامل روسیه معرفی می‌کنند.

با استفاده از گزارش‌های خبرگزاری تسنیم، خبرگزاری صدا و سیما و رادیو فردا؛ د.خ/س.ن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *