سقوط از برج؛ مرگ دبیر اول سفارت سوئیس در تهران

By | ۱۴۰۰-۰۲-۱۴

رسانه‌های ایرانی از مرگ دیپلمات سوئیسی در سقوط از طبقه ۱۸ برجی در کامرانیه خبر داده‌اند. متوفی زنی ۵۱ ساله و دبیر اول سفارت سوئیس در تهران معرفی شده‌ است. سخنگوی اورژانس گفته که مشخص نیست مسئله خودکشی بوده یا یک حادثه.

دبیر اول سفارت سوئیس در تهران در سقوط از برجی در کامرانیه جان باخته است. مجتبی خالدی، سخنگوی سازمان اورژانس با اعلام این خبر گفته که کارگر این دیپلمات پس از مشاهده عدم حضور او در خانه با پلیس تماس گرفته و پلیس نیز آنها را مطلع کرده است.

برج یاد شده در شمال تهران ۲۰ طبقه است. خبرگزاری ایسنا می‌نویسد متوفی در طبقه ۱۸ زندگی می‌کرد و جسدش در باغچه پیدا شده است.

سخنگوی اورژانس گفته است: «هنوز مشخص نیست این فرد خودکشی کرده یا سقوط صرفا یک حادثه بوده اما از زمان فوت او زمان زیادی گذشته است.»

مجتبی خالدی او را “س. ب” معرفی کرده و گفته که هیچ اطلاعاتی در باره “درگیری یا ورود اجباری به خانه” این فرد ندارد. در خبرهای اولیه آمده بود که متوفی یک مرد است و خالدی در توضیح امر گفته که در تماس اولیه با اورژانس به آنها گفته بودند که جسد یک آقا پیدا شده است. او ساعاتی بعد اعلام کرد که تحقیقات دقیق‌تر مشخص کرد که فرد مذکور یک زن است.

ایسنا می‌نویسد، پیکر دبیر اول سفارت سوئیس به پزشکی قانونی تحویل داده شده و مراتب از سوی ماموران آگاهی در حال رسیدگی است.

هیچ اطلاعات دیگری از متوفی منتشر نشده و سفارت سوئیس در تهران نیز به این خبر واکنشی نشان نداده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *