محسن لرستانی از اتهام افساد فی‌الارض تبرئه و با وثیقه 3 میلیارد تومانی آزاد شد

By | ۱۴۰۰-۰۲-۲۳

«محسن لرستانی»، خواننده موسیقی پاپ که از اسفند ۱۳۹۷ در بازداشت بود، با قرار وثیقه سه میلیارد تومانی تا پایان مراحل دادرسی آزاد شد.

به گزارش «خبرنگاری جرم نیست»، جلسه رسیدگی به اتهامات محسن لرستانی اخیرا در شعبه ۲۸ انقلاب به ریاست قاضی «عموزاده» برگزار شد و دادگاه اتهام «افساد فی‌الارض» را از ردیف عناوین اتهامی پرونده او خارج کرد.

آزادی لرستانی در پی برداشته شدن اتهام افساد فی‌الارض در دادگاه بدوی رخ داده است.

این خواننده از اسفند ۱۳۹۷ به دلیل آن‌چه «مدیریت گروه و صفحات افراد تراجنسی» و «پرستوهای ترنس» عنوان شده است، در بازداشت و در زندان به سر می‌برد.

یک منبع آگاه در خصوص پرونده محسن لرستانی به «خبرنگاری جرم نیست» می‌گوید: «پرونده در ابتدا زیر نظر قاصی محمد مقیسه در شعبه ۲۸ بررسی شد اما با انتقال او به دیوان‌عالی کشور در آبان ۱۳۹۹، پرونده در همان شعبه و توسط قاضی عموزاده مورد بررسی قرار گرفت. در حال حاضر هم دادگاه برگزار شده است و منتظر صدور رای هستند.»

«بهمن بابازاده»، خبرنگار حوزه موسیقی نیز روز پنج‌شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ از آزادی محسن لرستانی با قرار وثیقه سه میلیارد تومانی در سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت خبر داد.از سایر عناوین اتهامی مطروحه علیه این خواننده پاپ اطلاعاتی در دست نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *