اختلاف‌نظر میان جبهه اصلاحات و کارگزاران بر سر معرفی همتی به عنوان کاندیدای پنهان

By | ۱۴۰۰-۰۳-۲۴

پس از آنکه حسین مرعشی، سخنگوی کارگزاران سازندگی، گفت «همتی کاندیدای پنهان ما بوده است»، آذر منصوری سخنگوی جبهه اصلاحات گفت که منظور مرعشی نامزد پنهان حزب کارگزاران سازندگی بوده است، نه جبهه اصلاحات و این جبهه کاندیدایی در انتخابات ندارد.

حسین مرعشی، سخنگوی کارگزاران سازندگی، در کلاب هاوس، با بیان اینکه «همتی کاندیدای پنهان ما بوده است»، گفت: «بنا به تدابیری ما عبدالناصر همتی را در لیست اصلاح‌طلبان نیاوردیم و او همان کاندیدای ما بود که قبلا گفته بودم و همتی را از شورای نگهبان پنهان کردیم.»

سخنگوی گارگزاران سازندگی درباره تاکید بخشی از اصلاح‌طلبان بر عدم شرکت در انتخابات، گفت که برخی گروه‌های اصلاح‌طلب خیلی رادیکال هستند.

مرعشی افزود که سازوکار اجماع‌ساز اصلاح طلبان همچنان برقرار است و قرار بود از میان کاندیداهای ما چهارده نفر ثبت‌کنند و آنها که صلاحیت‌شان تایید می‌شود در نهایت براساس نظرسنجی به نفع کسی که رای بالاتری دارد انصراف دهند.

سخنگوی کارگزاران همچنین گفت که در حال حاضر هیچ یک از آن کاندیدها تایید صلاحیت نشدند ولی همتی کاندیدای پنهان ما بود و قرار است اصلاح‌طلبان براساس نتیجه نظرسنجی‌ها و مطابق دستورالعمل جبهه اصلاحات تصمیم بگیرند که از همتی حمایت کنند یا از مهرعلیزاده.

سخنان شامگاه یک‌شنبه مرعشی مبنی بر اینکه «عبدالناصر همتی کاندیدای پنهان ماست»، بلافاصله با واکنش آذر منصوری، سخنگوی جبهه اصلاحات، مواجه شد.

آذر منصوری گفت که ظاهرا از صحبت حسین مرعشی سوء برداشت شده است. منظور مرعشی نامزد پنهان حزب کارگزاران سازندگی است، نه جبهه اصلاحات. جبهه اصلاحات ایران نامزد پنهانی نداشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *