نسل‌کشی؛ محصول اتحاد ولایت با کرونا

By | ۱۴۰۰-۰۵-۱۶

روزنامه آرمان در مطلبی با عنوان “قتل‌عام «کووید» در راه است” نوشت: گستردگی کرونا شرایط ترسناکی را برای کشور ما و ۹۴درصد جمعیت هدف واکسیناسیون که تاکنون سهمی از واکسن های وارداتی و داخلی نداشته‌اند رقم زده است.

این روزنامه نوشت: در روزهایی که همه حواس‌ها به بهارستان و طرح صیانت از فضای مجازی معطوف شده است، هم‌زمان کارشناسان مستقل و غیردولتی حوزه سلامت نسبت به‌وقوع یک فاجعه و نسل‌کشی در کشور هشدار می‌دهند.

سایت خبر فوری هم پس از برملا شدن دفن دسته‌ جمعی قربانیان کرونا در کرمان نوشت: شیوه دفن اموات (کرونایی) به شکل طولی بوده است و محل دفن هرکس با یک سنگ‌قبر دیگر جدا می‌شود. علت دفن اموات به این شکل به آن دلیل بوده که ظرفیت آرامستان قبلی کرمان پر شده و هنوز آرامستان جدید این شهر به نام «بهشت کریمان» با ظرفیت دفن ۵هزار نفر هنوز آماده نشده است.

روزنامه ستاره صبح هم از پر بودن قبرستان های سراسر کشور خبر داد و نوشت: در شرایط کنونی وضعیت کشور در زمینه کرونا غیرقابل تصور و در حد فاجعه است. در شرایط کنونی وضعیت آرامستان ها در تهران و شهرهای مختلف کشور نامناسب است و وضعیت فوتی های ناشی از بیماری کرونا شدت چشمگیری پیدا کرده است.

روزنامه دولتی ایران هم نوشت: کرونا در حالی سیستم سلامت کشور را در آستانه فروپاشی و بحران جدی قرار داده است که آمارهای غیررسمی مبتلایان و فوتی‌ها بیش از آن چیزی است که در آمارهای روزانه وزارت بهداشت اعلام می‌شود.

فیلم زیر: اینهم توصیه آخوند ولایت خامنه ای: ماه محرم عزادری نکنید جواب فاطمه را چگونه خواهید داد؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *