پاداش ۱ میلیاردی پسر آقای ‎مخبر (معاون اول رئیسی)!

By | ۱۴۰۰-۰۵-۲۷

اینکه یه دانشجوی پزشکی تازه فارغ‌التحصیل‌شده با چه رزومه‌ای عضو هیئت‌مدیره هلدینگ سازمان بازنشستگی شهرداری شده به کنار؛ این پزشک جوان در طول ۲سال چه خدماتی در حوزه‌های بازرگانی و عمرانی و… انجام داده که در ازاش بهش ۹۶۴میلیون تومان پاداش دادن؟!

«سجاد مخبر»، فرزند رئیس سابق ستاد اجرایی و معاون اول فعلی رئیس‌جمهور، در سال ۹۲ و چندماه پس از فارق‌التحصیلی از دانشگاه، عضو هیئت مدیره‌ی «شمسا» – هلدینگ صندوق بازنشستگی شهرداری تهرانِ قالیباف – میشه و طبق گزارش‌های بازرسی شهرداری درطول ۲سال، ۹۶۴میلیون تومان فقط پاداش میگیره!

رفیق سجادمخبر، مصطفی منتظرالمهدی، مدیرعامل وقت سازمان بازنشستگی شهرداری هم با عضویت متعدد در هیئت‌مدیره‌های شرکتهای زیرمجموعه، ۱.۱میلیاردتومان پاداش و مزایا گرفته.

امروز و تو شرایطی که رزومه امثال سجادمخبر از صرف «فرزند مخبرها بودن» فراتر رفته و مخبرها در رأس دولت و قالیباف‌ها ‏در رأس مجلسی که شأن نظارت داره، قرار گرفتند، ضرورت رصد لحظه‌به‌لحظه‌ی موقعیت‌های تعارض منافع و صدها سیت هیئت‌مدیره و مناقصه‌ها و مزایده‌ها و پاداش‌ها و حق‌الجلسه‌ها در شرکتای دولتی بیش از پیش احساس میشه. با روحیه‌ی «تعاملی»‌ای که از جناب مخبر سراغ داریم، باید خیلی نگران باشیم!
میلاد گودرزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *