ویدیوهای جدید هک شده از زندان اوین؛ خون نرگس محمدی کف زندان

By | ۱۴۰۰-۰۶-۱۱

فیلم زیر: ویدیوهای جدیدی که به‌طور اختصاصی به دست ایران اینترشنال رسیده، پرده از برخورد فیزیکی رییس پیشین زندان اوین با نرگس محمدی، زندانی سیاسی برداشته. است.

تلاشگر حقوق انسانی در ایران، نرگس محمدی، پس از انتشار بخش دیگری از فیلم های شکنجه در زندان اوین که توسط گروه ناشناسی به نام “عدالت علی” افشاگری شده است، گفت که ادعاهای رژیم دایر بر این که چند تن از زندانبانان مرتکب خطا شده اند و مورد تعقیب قضایی قرار خواهند گرفت، یک اقدام دروغین و غیرقابل اعتماد است.

خانم محمدی که سالیان دراز به جرم دفاع از حقوق زندانیان سیاسی و خانواده های آنان به زندان افتاده، گفت که این ادعای ماموران زندان، تنها برای فرونشاندن خشم مردم و القای این تصور نادرست است که عدالت اجرا می شود و خاطیان مورد پیگرد قرار می گیرند.

خانم محمدی که سخنان او در شبکه های اجتماعی قرار گرفته گفت: بدرفتاری زندانبانان، در واقع اجرای دستورات سران رژیم و روسای قوه قضائیه است که بدرفتاری با زندانیان و تجاوز به حقوق آنان را وسیله ای برای ارعاب می دانند و از این طریق، نه تنها می خواهند اراده و قدرت مقاومت زندانی را از او بگیرند، بلکه قصد دارند دیگران را نیز بترسانند و آن ها را از ادامه مبارزه سیاسی منصرف سازند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *