مادر ستار: خامنه‌ای الهی به داغ فرزندانت بنشینی

By | ۱۴۰۰-۰۸-۱۰

بنیاد ستار بهشتی همزمان با سالروز بازداشت او ویدئویی از گوهر عشقی، مادر این کارگر جانباخته که زیر شکنجه به قتل رسیده منتشر کرده است.

عکس کنار : محمد نجفی با مادر زنده یاد ستار بهشتی

در این ویدئو که در اینستاگرام بنیاد ستار بهشتی منتشر شده، خانم عشقی از روز بازداشت فرزندش روایت می‌کند و می‌گوید که به او گفته بودند ستار را به تهران می‌برند و فکر می‌کردم بچه‌ام برمی‌گردد. ولی فکر نمی‌کردم بچه مرا چهار روزه می‌کشند».

خانم عشقی می‌گوید مأمورانی که برای بازداشت فرزندش به خانه مسکونی او رفته بودند، آنها را مسخره می‌کردند و وقتی او درباره مجوز ورود به خانه سوال کرده، به او اسلحه نشان داده‌اند.

مادر ستار بهشتی و وکیل مدافع او که معتقدند در این واقعه قتل عمد رخ داده و در اعتراض به «شبه عمد» دانسته شدن قتل ستار بهشتی، در‌ آن دادگاه شرکت نکردند.

پس از مرگ ستار بهشتی، ۴۱ زندانی سیاسی زندان اوین در نامه‌ای شهادت دادند که او در روزهای ۱۰ و ۱۱ آبان در بند ۳۵۰ زندان اوین بوده، در حالی‌ که به شدت شکنجه شده بود و آثار شکنجه‌های مختلف بر تمام بدنش مشخص بوده است.

مادر ستار بهشتی همچنین در این ویدئو خطاب به خامنه‌ای می‌گوید که از روزی که سرکار آمده «مملکت» را «ویران» کرده و نفرین می کند: خامنه‌ای، الهی به داغ فرزندانت بنشینی…

مسلمانان اعتقاد دارند که خداوند به نفرینی که از دل شکسته باشد، توجه می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *