عکس روز: روزنامه کلید پریروز اشاره‌ای به نقش خامنه‌ای در مورد وضع وخیم معیشتی مردم کرد، امروز لغو امتیاز شد

By | ۱۴۰۰-۰۸-۱۷

دبیر هیات نظارت بر مطبوعات از لغو امتیاز روزنامه کلید با رای اعضای هیات نظارت بر مطبوعات خبر داد.

علاءالدین ظهوریان روز دوشنبه (۱۷ آبان) در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا ضمن تایید این خبر ادامه داد: اعضای هیات نظارت بر اساس قانون مطبوعات کشور رای به لغو امتیاز روزنامه کلید دادند.

دلیل لغو امتیاز روزنامه کلید انتشار تصویری گرافیگی در صفحه اول روز شنبه ۱۵ آبان خود از خط فقر بود که در آن شکل دست و قلم ترسیم‌کننده مربوط به تصویری از نامه‌نگاری آیت‌الله خامنه‌ای بوده است.

ایمان شمسایی، مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی دیروز (یکشنبه ۱۶ آبان) در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی، به صورت مداوم کار رصد فعالیت مجموعه‌های خبری را انجام می‌دهد و در صورت مشاهده موارد تذکرات لازم داده می‌شود و اگر موردی از صلاحیت رسیدگی اداره کل مطبوعات خارج باشد به هیئت نظارت بر مطبوعات ارجاع داده می‌شود.

شمسایی در پایان گفت: مورد «روزنامه کلید» به جلسه فردا (امروز دوشنبه) هیئت نظارت بر مطبوعات ارجاع داده شده است تا تصمیم گیری لازم و قانونی در این خصوص گرفته شود.

روزنامه کلید از اول اردیبهشت ۱۳۹۴ به مدیر مسئولی عطاءالله حکیمی پور و با سردبیری منصور بیطرف به خانواده مطبوعات کشور پیوسته بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *