امیرحسین بانکی‌پور,نمایندگان اصفهان می‌گویند در این‌روزها به اصفهان نرفته‌اند و نطقی هم نداشته‌اند و پلیس هم به وظیفه‌اش عمل کرده

By | ۱۴۰۰-۰۹-۰۸

امیرحسین بانکی‌پور، یکی‌از نماینده‌های مردم اصفهان، به عصرما گفته از آخرین وضعیت اعتراض شهروندان اصفهانی بی‌اطلاع است چون اساسا در این مدت، اصفهان نبوده و قم بوده.

مهدی طغیانی، دیگر نماینده اصفهان، هم به ایلنا گفته: «در حد یک روز و برای پیگیری حضور وزیر نیرو به اصفهان آمدم و برگشتم و فرصت نکردم در جمع کشاورزان معترض در بستر زاینده‌رود حاضر شوم.»

او در پاسخ به این پرسش ایلنا که «آیا برای کشاورزان اصفهانی که سال‌ها است حقابه شان را درست دریافت نکرده‌اند و حالا در بدترین وضعیت اقتصادی قرارگرفته‌اند، نطقی در مجلس داشته‌اید»، پاسخ داده: «نه من و نه نمایندگان دیگر اصفهان نطق نداشتیم؛ چون نطق سالیانه است و باید برای آن ثبت‌نام کنیم. مگر این‌که اضطراری باشدکه باید در قرعه‌کشی برنده شویم.»

این نماینده همچنین درباره برخورد پلیس با معترضان هم به وب‌سایت خبری امتداد گفته: «من در جزئیات و میدان نبودم ولی اصل برقراری امنیت، کار نیروهای انتظامی بوده و آن‌ها هم باید به وظیفه‌شان عمل کنند. کشور ما که کم دشمن نداشته و سعی دارند تا از این موقعیت‌ها، سواستفاده کرده و جلو بیایند.

ممکن است که کسانی در نیروهای انتظامی به دلیل خستگی و فشار زیاد برای جمع کردن کار، اشتباهاتی کنند.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *