افراد ناشناس گوهر عشقی مادر ستار بهشتی را مجروح کردند

By | ۱۴۰۰-۰۹-۲۰

گوهر عشقی مادر ستار بهشتی روز پنج شنبه هجدهم آذر ماه در حالی که در راه رفتن بر سر مزار فرزندش بود، مورد حمله افراد ناشناس قرار گرفت و از ناحیه سر و صورت مجروح شد.

به گزارش بنیاد ستار بهشتی این حادثه در ساعت ۱۱ صبح به وقت تهران رخ داد که پس از پرت شدن گوهر عشقی بر زمین، وی توسط رهگذران به بیمارستان منتقل شد.یکی از شاهدان عینی به خبرنگار بنیاد گفته گوهر عشقی را اکثر مردم رباط کریم می‌شناسند و سالهاست او همه روزه در این ساعت برای دیدار فرزندش به امامزاده می‌رود.این شاهد عینی گفته من داخل مغازه بودم که صدای فریاد و کمک خواهی مردم بلند شد وقتی به نزدیک جمعیت رسیدم دیدم مادر ستار خونین بر روی زمین افتاده است.

بنیاد ستار بهشتی با انتشار این خبر در اینستاگرام، در شرح حادثه نوشته گوهر عشقی در راه رفتن به امامزاده بوده که یک‌ موتور با دو سرنشین از پشت سر به او نزدیک شده و یکی از راکبین موتور پیاده شده و گوهر عشقی را به سمت جلو پرتاب می‌کند.

گوهر عشقی پس از این حمله بر روی میل گردهای کنار خیابان افتاده و از هوش می رود و توسط برخی افراد به بیمارستان منتقل می‌شود.

گفته شده او پس از معاینه از بیمارستان مرخص شده است.بنیاد ستار بهشتی گفته قادر به تایید حمله سازمان یافته به گوهر عشقی نیست اما شواهد و اتفاقات گویای این است که یک حادثه معمولی نبوده.

گوهر عشقی چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۰، به همراه سحر بهشتی و مصطفی اسلامی دو نفر از اعضای خانواده‌اش در آستانه سالگرد کشته شدن ستار بهشتی توسط نیروهای امنیتی بازداشت و پس از سه روز آزاد شد

خانم عشقی پس از آزادی از زندان اعلام کرد که مسئولیت هر اتفاقی که برای اعضای خانواده‌اش بیفتد به عهده حاکمیت و ماموران امنیتی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *