شکوه میرزادگی: نوسازی قصر پدر یتیمان و شوهر بیوه زنان به پایان رسید

By | ۱۴۰۰-۱۱-۲۷

نوسازی و گسترش قصر «پدر یتیمان و شوهر بیوه زنان» به پایان رسید

به گزارش خبرگزاری های داخلی«دو رواق زیارتی حرم امام علی (ع) در شهر نجف عراق که به همت مهندسان، استادکاران و خیران ایرانی ساخته شده است، همزمان با ولادت امام علی (ع) گشایش یافت»*

در این گزارش همچینن آمده است که به مبارکی دو رواق تازه نیز به نام آمنه مادر پیامبر و جعغر طیار پسر عموی پیامبر هم ساخته اند تا به گفته روابط عمومی ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات، «فضای مناسبی برای برگزاری مراسم مذهبی، زیارت و اسکان زائران به ویژه در زمان های اربعین داشته باشند».

ضمنا آیا شما متوجه شده اید که مدتی ست مسئولین حکومتی « علی ابن ابی طالب» را که همیشه به نام «حضرت علی» خوانده می شد به نام «امام علی» می خوانند؟! شاید می خواهند تصویر «پدر یتیمان و شوهر بیوه زنان» را از او بگیرند و خلق و خوی امام خمینی و امام خامنه ای را به او بدهند. چون این پرسش به ذهن هر انسان بی مغز و قلبی می آید که چگونه «حضرت علی» که قرن هاست به «پدر یتیمان و شوهر بیوه زنان» شهرت داشته اجازه می دهد آرامگاه خود و فک و فامیل اش را چون قصری مجلل و با پول مردمان ایران بسازند اما کودکان یتیم و مردمان بی خانمان ایران در کارتن ها و گورها بخوابند و زنان فقیرش مجبور به تن فروشی شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *