درباره “حسینیه شدن کاخ سفید” …

By | ۱۴۰۰-۱۲-۲۲

فرض می‌کنیم پذیرفتند. آن وقت روسای این کشورها به واسطه درخواست مردم از شما می‌خواهند کمی در مورد مسائل اقتصادی و اجتماعی ایران توضیح دهید. آن زمان چه جوابی دارید؟

عصرایران؛ مصطفی داننده- «ملت ایران امروز باید بر روی میز مذاکره فهرست بلند بالای مطالبات خودش را بگذارد. در رأس این فهرست این است که ما باید کاخ سفید را به حسینیه بدل کنیم دوم بر سر زنان‌شان حجاب می‌کنیم سوم کلیات دین اسلام را می‌بایست بپذیرند، چهارم قانون همجنس بازی را باید ملغی کنند، پنجم سیستم فساد را باید جمع کنند، شش اینکه امسال فرانسه تصویب کرد که محارم حتی بتوانند با هم ازدواج کنند به شرط اینکه بیش از ۱۵ سال داشته باشند باید ملغی شود.»

جملات بالا متعلق به حسن عباسی مدیر اندیشکده یقین و خودْ استراتژیستْ پندارِ ایرانی است. می‌دانم نباید آنها را جدی گرفت اما به نظر می‌رسد با پرداختن به آن می‌شود به برخی نکات جالب رسید.

ما فرض می‌کنیم جناب بایدن و همه روسای کشورهای طرف مذاکره ما در احیای برجام، البته به غیر از روسیه که مورد قبول آقایان است، این حرف‌ها را پذیرفتند و همه کاخ‌ها را حسینیه کردند. حجاب هم در آمریکا، فرانسه، انگلستان و… تبدیل به قانون شد. آن وقت روسای این کشورها به واسطه درخواست مردم از شما می‌خواهند کمی در مورد مسائل اقتصادی و اجتماعی ایران توضیح دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *