مهسا کمالی، دختر فوتسالیستی که «شعار جنگ را متوقف کنید» را روی پیراهنش نوشته بود، به تیم ملی دعوت نشد

By | ۱۴۰۱-۰۱-۲۱

به گزارش ایرنا، مهسا کمالی عضو سابق تیم ملی فوتسال زنان که چندی پیش به خاطر پیراهنش با شعار جنگ را متوقف کنید از سوی باشگاه مس رفسنجان توبیخ شد، گفته است: وقتی کادر فنی مرا به تیم ملی دعوت نکرد از لحاظ روحی بهم ریختم، انتظار نداشتم این اتفاق بیفتد و این موضوع روی من تاثیر بدی گذاشت.

در جمهوری اسلامی، شعار «جنگ را متوقف کنید» جرم است!

گزارش قبلی: مهسا کمالی، ملی‌پوش بازیکن فوتسال زنان و باشگاه مس رفسنجان، به دلیل به نمایش گذاشتن پیراهنی با شعار «جنگ را متوقف کنید» پس از گلزنی در رقابت‌های باشگاهی ایران، به کمیته انضباطی احضار شد!

بشگاه مس رفسنجان نیز در بیانیه‌ای، اقدام مهسا کمالی در واکنش به تهاجم نظامی روسیه به اوکراین را رفتاری «احساسی و شخصی» خواند و گفت که با او «برخورد قاطع»!! خواهد شد!

در جریان بازی دو تیم مس رفسنجان و پالایش نفت آبادان در لیگ برتر فوتسال زنان ایران که روز ۱۳ اسفند برگزار شد، مهسا کمالی پس از گلزنی به تیم حریف، پیراهنی را که در زیر لباس تیم باشگاهی خود به تن داشت، با درخواست توقف جنگ در اوکراین به نمایش گذاشت. (فیلم زیر)

* بهارنیوز نوشت: ظاهرا کسانی که مهسا کمالی را احضار و توبیخ کرده‌اند از بدنه روسوفیل‌های وطنی (روسیه‌پرست‌ها!) هستند که بیش از هرچیز، به منافع پوتین متجاوز و ارتش اشغالگر او توجه دارند! واقعا خجالت‌اور نیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *