توهمات مالیخولیایی و بی پایان علی خامنه ای

By | ۱۴۰۱-۰۱-۲۷

رهبرِ عریان و توهم لباس جذاب و برازنده!

رهبر جمهوری اسلامی در دیدار روز سه شنبه ۲۳ فروردین با کارگزاران دولت اسلامی می گوید: «منظومه قدرت جمهوری اسلامی و دستاوردهای گوناگون آن در بخش‌های مختلف، ایران را به الگویی جذاب برای ملتها تبدیل کرده است.»

وی در شرایطی چنین ادعایی را می کند، که مردم ایران در بدترین شرایط اقتصادی ناشی از تورم لجام گسیخته بسر می برند، و ایران در انزوای کامل بین المللی قرار گرفته است، در شرایطی که رژیم های اقتدارگر و آدم کشی مانند روسیه و سوریه و گروه های تروریستی منطقه تنها متحدان واقعی او شده اند. حتی در میان مردم منطقه، در عراق، لبنان و افغانستان، نیز جمهوری اسلامی بعنوان منفورترین نظامهای دخالتگر و عامل بی ثباتی شناخته می شود.

در نمونه جذاب علی خامنه ای، مقامات زندان‌های ایران با ممانعت عامدانه از دسترسی زندانیان بیمار به مراقبت‌های پزشکی حیاتی و امتناع از انجام تحقیقات درباره مرگ‌های ناشی از اعمال غیرقانونی و برقراری عدالت و پاسخگویی، در حال ارتکاب نقض تکان‌دهنده حق حیات هستند.

در حکومت مورد نظر رهبر جمهوری اسلامی، جوانان کشورمان فوج فوج و به هر شکل ممکن در حال مهاجرت از کشورمان هستند؛ اما آقازادگان نظام و فرزندان مسئولین درجه اول کشور خاک ایران را به توبره کشیده اند و با استفاده از ثروتهای ملی و پول مردم ایران در خارج کشور زندگی مجللی دارند.

در نمونه جذاب علی خامنه ای، روزی نیست که اقشار و اصناف کشور تجمع اعتراضی نداشته باشند، در این نمونه جذاب، رهبران و فعالین صنفی و مدنی تحت شدیدترین فشارهای امنیتی قرار دارند و در بین زندان و خانه در حال رفت و آمد هستند.

علی خامنه ای در بخش دیگری از صحبت های خود به مذاکرات برجام پرداخت و گفت: «مسئولان مطلقاً معطّل مسئله هسته‌ای نشوند و بر اساس واقعیات کشور به برنامه‌ریزی و اقدام برای حل مشکلات بپردازند.» وی در حال هشدار می دهد و تهدید می کند که «نقد و اظهار نظر درباره عملکرد آنها (تیم مذاکره کننده برجام) هم ایرادی ندارد به‌شرط اینکه از سوءظن و بدبینی به‌دور باشد و همچنان که بارها گفته‌ام موجب تضعیف عناصر میدان و ناامیدی مردم نشود.» واضح است که منظور علی خامنه ای از عناصر میدان، شخص خود وی و سپاه پاسداران و بیت رهبری است،

ابراز رضایت علی خامنه ای از تیم مذاکره کننده به این علت است که تیم مذاکره کننده جرات عبور از خط قرمزهای رهبری نداشته است و با پافشاری بر این خطوط قرمز، مذاکرات برجام را به بن بست کشانده است. همان سیاستی که علی خامنه ای همواره دنبال می کرده است تا با تعلیق مذاکرات و نگاه داشتن آن در حالت «نه جنگ و نه مذاکره» برنامه های ساخت بمب اتمی را به پیش ببرد.

توهمات و لجاجت های رهبر جمهوری اسلامی حد و مرزی ندارد و او را به موقعیتی رسانده است که همه مردم حتی مسئولان چاپلوس او می دانند و می بینند که عریان است و لباس بر تن ندارد اما خود با توهمات مالیخولیایی خود تصور می کند که لباس برازنده و جذابی بر تن دارد.

شورای مدیریت گذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *