احمدی‌نژاد: یک اقلیت خاص برای کل کشور تصمیم می‌گیرد

By | ۱۴۰۱-۰۲-۰۲

رئیس اسبق دولت جمهوری فاسد اسلامی اعتراف کرد که یک اقلیت خاص، کشور ایران را در دست گرفته است.

محمود احمدی‌نژاد در دیدار با جمعی از فعالان سیاسی استان گیلان، گفت: یک عده آن بالا می‌نشینند و عملکرد خود را نظارت و ارزیابی می‌کنند و به خود نیز نمره ۲۰ می‌دهند.

وی افزود: اگر مردم به افراد نمره پایین بدهند، به ضد ضدانقلاب بودن متهم می‌شوند، اما مگر می‌شود یک ملت اشتباه کند؟ چگونه ممکن است چند نفر بگویند که فقط آنها می‌فهمند، ولی یک ملت نمی‌فهمد؟

رئیس اسبق دولت جمهوری فاسد اسلامی عنوان کرد: کار دست یک اقلیت خاص افتاده و گفته‌ها و اقدامات این افراد به معیار تبدیل شده است و مردم کنار گذاشته شده‌اند.

احمدی‌نژاد با اشاره به بی اثر بودن نظر شهروندان در موضوعات مختلف، گفت: چند نماینده که هر کدام چند هزار رای آورده‌اند، خودشان می‌برند و می‌دوزند. در سیاست خارجی نیز که مردم اصلا نقشی ندارند و هیچ‌کس نمی‌داند که در سیاست خارجی چه می‌گذرد؟

وی در ادامه به موضوع تولید خودروهای بی‌کیفیت داخلی پرداخت و عنوان کرد: معلوم نیست که چه رانت‌هایی اینجا وجود داشته یا سوءاستفاده‌هایی صورت گرفته است که قالب‌های خودروسازان ما از ده‌ها سال قبل همچنان باقی‌ مانده‌اند! و مردم نیز برای ماشینی که ۱۲۰ درصد گران‌تر می‌خرند، باید در صف بایستند.

رئیس اسبق دولت جمهوری فاسد اسلامی ادامه داد: ۸۵ میلیون نفر باید خودروی بی‌کیفیت را گران بخرند تا به اصطلاح از تولید حمایت شود!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *