قتل ۴ زن در باروق میاندوآب

By | ۱۴۰۱-۰۲-۰۸

متهم بعد از حمله به زنی جوان و پسرش، سه زن دیگر را نیز با قمه زد و به قتل رساند.

بازجویی‌ها از مردی معتاد که چهار زن را در باروق میاندوآب کشته و یک پسربچه را با قمه زخمی کرده در حال انجام است.

به گزارش اعتمادآنلاین، یک منبع آگاه در میاندوآب گفت: یکی از مقتولان ۱۸ساله، دو نفر ۳۰ و ۴۰ساله و یکی هم زنی ۷۵ساله است.

این منبع آگاه گفت: پسر نوجوانی نیز در این حمله مجروح شده که حال عمومی وی خوب است و به گفته پزشکان خطر از او دور شده است. ضمن اینکه مراحل قضایی در حال طی شدن است و هنوز بازجویی‌ها از این شخص کامل نشده است. متهم مردی به شدت معتاد است و وضعیت اعتیاد او به قدری شدید است که روند بازجویی را کمی کند کرده است. هنوز از انگیزه او اطلاعی در دست نیست و منتظر پایان تحقیقات هستیم.

در همین حال یکی از اهالی محل وقوع حادثه گفت: ما زمانی از این اتفاق مطلع شدیم که مرد عصبانی به خانه زن ۷۵ساله حمله کرد. او ابتدا این زن را زد و سپس دختر و نوه‌اش را زخمی کرد. شدت ضربات به حدی بود که آنها در دم جان باختند.

متهم ابتدا به خانه زن جوانی حمله کرد و او و پسرش را با چاقو زد. با صدای جیغ و فریاد این زن و پسرش، سه قربانی دیگر از خانه بیرون آمدند که متهم با قمه به آنها نیز حمله کرد و به این ترتیب مادربزرگ، دختر و نوه نیز کشته شدند.

متهم چگونه دستگیر شد

پس از اینکه متهم با قمه در محل اقدام به قتل کرد، اهالی با صدای قربانیان از خانه خارج شده و با چوب و سنگ به سمت متهم حمله و او را زمین‌گیر و سپس ماموران پلیس را خبر کردند. بلافاصله ماموران با حضور در محل متهم را بازداشت کردند.

اطلاعات به دست آمده حاکی است مقامات محلی به خانه قربانیان رفته‌اند تا در کنار آنها باشند و صبح فردا مراسم تشییع قربانیان برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *