ابوالفضل قدیانی: مادامی که نظام ولایی و علی خامنه‌ای بر این کشور حکومت می کنند ایران و ایرانی روی آرامش نخواهند دید

By | ۱۴۰۱-۰۳-۲۹

روز سه شنبه ۱۴۰۱٫۳٫۲۴ خبر دستگیری مریم کریم بیگی خواهر شهید مصطفی کریم بیگی که روز عاشورای ۸۸ به دست سرکوبگران علی خامنه‌ای کشته شد اعلام گردید چند ماه قبل هم مریم را از ادامهٔ تحصیل محروم کرده ومانع ادامه تحصیلات تکمیلی وی شده بودند

شهناز اکملی مادر داغدار مصطفی کریم بیگی با انتشار فیلمی از وضعیت منزل خود در صفحه اینستاگرامش نوشت : « امروز در ساعت ۷ صبح ماموران به منزلمان حمله کردند و زندگیم را به هم ریختند و دخترم را بردند ».این خانواده حقیقتا یکی از مظلوم ترین خانواده هایی هستند که دادخواه خون به ناحق ریخته شده فرزند جان باختهٔ خود می باشند که هر از گاهی کینه توزانه مورد تهاجم سرکوبگران نظام استبداد دینی قرار می گیرند .

عوامل اختناق حکومت دینی با این تهاجمات قصد آن دارند که این خانواده دادخواه و خانوادهای ابراهیم کتابدار، پویا بختیاری، سعید زینالی ،داستان خواه ،ابراهیمی ،رضایی ،قلی پور، انصاری فرد، بهبودی و سایر خانواده های داغدار عزیز را به سکوت وادار کنند اما هرگز چنین توفیقی نخواهند یافت و نتیجه معکوس نصیبشان خواهد شد چون استراتژی نصر بالرعب دیگر کارایی ندارد و نمی تواند وحشت آفرینی کند.

در حقیقت هر چه بیشتر بر پایه این استراتژی اقدام می کنند خودشان بیشتر گرفتار هراس و وحشت می شوند این هراس سبب می شود که این چنین به یک دختر بی پناه هجوم برند و امنیت این خانواده داغدار و سایر شهروندان را لگد کوب قدرت پرستی خود کنند . در راستای همین استراتژی ننگین و ضد حقوق بشری است که دولت دست نشاندهٔ خودکامه امروز ایران ، بی شرمانه لایحه « اعطای حق استفاده از سلاح به ماموران امنیتی در تجمعات اعتراضی مردم» را به مجلس فرمایشی می برد تا با ایجاد اعتماد به نفس کاذب دست سرکوبگران را برای آدم کشی بازتر کند اما از سوی دیگر بردن این لایحه به مجلس می تواند بیانگر نگرانی شدید استبداد از تزلزل نیروهای سرکوب و ریزش بدنه آن و پیوستن شان به جنبش اعتراضی مردم باشد .

در دو ماه گذشته حاکمیت دینی جهد بلیغی در تنگ تر کردن حلقه اختناق به کار بسته است .در همین راستا عده ای از کارگران زحمتکش و شریف شرکت واحد از جمله رضا شهابی ، حسن سعیدی که خواهان حقوق اولیه خود بوده اند را دستگیر کرده که هنوز بلاتکلیف در زندان به سر می برند و نیز تعداد زیادی از معلمان عزیز باز داشت شده اند که شجاعانه پای مطالبات خود ایستاده و همچنان بر گرفتن حقوق قانونی خود پافشاری می کنند .

روز پنجشنبه ۳٫۲۶ در تجمع اعتراضی معلمان درشهرهای مختلف حدود ۱۰۰ نفر بازداشت شدند . دستگیری مریم کریم بیگی ، کارگران، معلمان و دیگر زندانیان سیاسی به شدت محکوم است و باید بدون قید و شرط در اسرع وقت آزاد شوند .

خودکامه قدرت پرست ایران علی خامنه‌ای باید بداند که این بگیر و ببندها و سرکوبها و بردن لایحهٔ سرکوب ملت به مجلس دست نشانده اش به دادش نخواهد رسید تنها چیزی که به دادش خواهد رسید و ایران را از مخاطرات و شرور مختلف که در کمین این کشور نشسته اند مصون نگاه خواهد داشت استعفای او و دست برداشتن از این قدرت شیطانی است تا مردم بتوانند نظام دلخواه خود را که به« اعتقاد من نظام جمهوری دمکراتیک سکولار است » را در یک رفراندوم حقیقی انتخاب کنند .

مادامی که نظام ولایی و علی خامنه‌ای بر این کشور حکومت می کنند ایران و ایرانی روی آرامش نخواهند دید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *