طغیان خشم مردم: بروید گم شوید با این حکومتتان …

By | ۱۴۰۱-۰۴-۱۲

روزنامه اعتماد نوشت: از روز سه‌شنبه ثبت‌نام نامزدهای انتخابات فدراسیون فوتبال آغاز می‌شود. از چند روز قبل گمانه‌زنی‌ها برای نامزدهای احتمالی بالا گرفته و مثل همیشه نام محمد دادکان هم مطرح شده است. مدتی قبل برخی رسانه‌ها از تلاش تعداد زیادی از هیات‌های فوتبال استان‌ها برای متقاعد کردن رییس اسبق فدراسیون فوتبال خبر دادند. این خبر برای مردم هم خوشحال‌کننده بود، چون بسیاری از طرفداران فوتبال معتقدند فقط دادکان است که می‌تواند به این وضعیت آشفته سر و سامان بدهد.

به همین دلیل با آقای دادکان تماس گرفتیم و نظر ایشان را جویا شدیم. نتیجه این تماس به گفت‌وگویی مفصل ختم شد. گفت‌وگویی در مورد وضعیت فدراسیون و وریا غفوری و در نهایت شرایط سخت مردم در این روزها. محمد دادکان هم مثل همیشه با این جمله که «دلم می‌سوزد» و «به خاطر وطنم» حرف می‌زنم کلام را آغاز کرد. خلاصه ای از مصاحبه با محمد دادکان را می‌خوانید:

وریا غفوری حرفی زده که نه علیه دین است و نه چیز دیگر. خیلی‌های دیگر هم شاید همین حرف‌ها را داشته باشند ولی به زبان نیاورند. چه اشکالی دارد که می‌گوید به مردم کردستان برسید؟ مردم تحت فشارند؟ غیر از مردم کردستان در جاهای دیگر نظیر ایلام و جاهای دیگر. مگر تحت فشار نیستند؟ من از خودم نمی‌گویم. خدا را شکر من یک آب باریکه دارم ولی دلیل نمی‌شود حرف دل مردمم را نزنم. آقای غفوری هم دارد. علی دایی و علی کریمی هم دارند ولی دل‌شان به حال مردم می‌سوزد. باشگاه استقلال نباید به این راحتی بگوید آقای وریا غفوری را نمی‌خواهیم. یا از بیرون بگویند ایشان مصاحبه کرده و فلان. هر کسی که دارد این کار را می‌کند، بداند ظلم پایدار نمی‌ماند و به نیم‌فصل نرسیده خودشان هم می‌روند.

ما انقلاب نکردیم که مردم را مسلمان کنیم. مردم ما مسلمان بودند. آنهایی که مسلمان بودند و رعایت می‌کردند الان هم می‌کنند. انقلاب کردیم که بیاییم رفاه و مساوات و عدالت و آزادی را به مردم بدهیم. حالا کلاه‌مان را قاضی کنیم و ببینیم واقعا اینها را به مردم دادیم؟ یک نفر از روحانیون مصاحبه کرده و گفته ما آمدیم که مردم را با دین آشنا کنیم. مردم از شما بیشتر با دین آشنا بودند. شما نمی‌خواهید بیایید مردم را با دین آشنا کنید. هر کس هم حرف بزند ضد انقلاب است؟ هر کسی حرف بزند ضد دین است؟ آن دینی که تو می‌گویی را کسی قبول ندارد.آنقدر به فرهاد مجیدی فشار آوردند تا ول کرد و رفت وگرنه او استقلال را ترک نمی‌کرد.
چرا همه باید فکر مهاجرت کنند و پناهنده شوند تا شما بمانید؟ خب شما بروید!
در دینداری و ایران‌دوستی بسیاری از مسوولان شک و تردید هست.
کدام یک از اینهایی که می‌خواهند کاندید ریاست فدراسیون شوند، می‌توانند ۵۰۰ میلیون پول بیاورند در فوتبال؟
در شرایطی که همه دنیا با روس‌ها زاویه دارند بدون اطلاع سرپرست فدراسیون با روسیه قرارداد بازی دوستانه امضا کرده‌اند.

میرشاد ماجدی بابت خدماتی که در حذف عزیزی‌خادم ارایه داده یک پست خیلی خوب می‌گیرد.
آجورلو نامزد انتخابات فدراسیون می‌شود.
خیلی‌ها از نام من هم واهمه دارند، چون تظاهر نمی‌کنم و دروغ نمی‌گویم.
سر فروش سهام سرخابی‌ها یک کلاه بزرگ سر مردم گذاشتند.
پول این ملت بدبخت را می‌گیرند و قرارداد ۲۰ میلیاردی می‌بندند.
مجلس بگوید در این دو سال و نیم چه کار کرده برای مردم؟ فقط بحث‌های حاشیه‌ای کرده.
قاضی‌زاده‌هاشمی و راستینه فقط مصاحبه می‌کنند تا خودشان را مطرح کنند.
اگر نمی‌توانید مملکت را اداره کنید، جمع کنید بروید.
چرا هر کس انتقاد می‌کند به او انگ می‌چسبانید و می‌گویید از خارجی‌ها خط گرفته؟
اگر راست می‌گویید یک روز اعلام کنید آنهایی که ما را نمی‌خواهند بیایند در خیابان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *