آخوند حمید رسایی: تمام خواسته اینها از آزادی همین است، هر شب با یکی بخوابند و مثل حیوان بچَرند

By | ۱۴۰۱-۰۷-۱۲

حمید رسایی، نماینده سابق مجلس در مورد اعتراضات ایرانیان واکنش نشان داده و در این‌باره نوشت: فکر می‌کنید جماعت اقلیتی که در برخی خیابان‌ها روسری را روی دست می‌چرخانند دنبال چه هستند؟

خیلی از آنها خودشان هم نمی‌دانند اما آن طرف آب در یکی از تجمعات، واقعیت این جریان خودش را نشان داده. تمام خواسته اینها از آزادی این است که هر شب با یکی بخوابند و مثل حیوان بچَرند…⁣

میلاد عبادی‌پور، کاپیتان تیم ملی والیبال ایران، در واکنش به صحبت‌های حمید رسایی، نماینده سابق مجلس، که گفته بود: «خواسته معترضان از آزادی این است که هر شب با یکی بخوابند و مثل حیوان بچَرند!» با انتشار یک استوری در اینستاگرام نوشت: «وای بر شما که آزادی را فقط در چنین چیزهایی می‌بینید.»

اشاره او به ویدیویی است که یکی از سخنرانان در یکی از اعتراضات ایرانیان خارج از کشور نیمه عریان سخنرانی می‌کند. به گفته رسایی تمام حرف او این است که چرا در ایران نمی‌گذارند ما لخت بگردیم.⁣

این نماینده پیشین مجلس اضافه کرده: بیچاره‌تر از این جماعت، کسانی هستند که مثل سربازان بی جیره و مواجب، در فضای مجازی با استوری گذاشتن و لایک کردن و … این آینده سیاه را منتشر می کنند.⁣

نماینده اسبق مجلس در این باره نوشت: فکر می کنید جماعت اقلیتی که در برخی خیابان‌ها روسری را روی دست می چرخانند دنبال چه هستند؟ خیلی از آنها خودشان هم نمی‌دانند اما آن طرف آب در یکی از تجمعات، واقعیت این جریان خودش را نشان داده. یکی لخت شده رفته روی بلندی و سخنرانی می‌کند. تمام حرفش این است که چرا در ایران نمی‌گذارند ما لخت بگردیم.

ویدئویی از اعتراضات بعد از مرگ مهسا امینی در خارج از کشور بین کاربران فضای مجازی دست به دست می‌شود که سخنران زن مراسم در هنگام صحبت لباس بر تن ندارد.
حمید رسایی، نماینده اسبق مجلس در این باره نوشت: فکر می کنید جماعت اقلیتی که در برخی خیابان‌ها روسری را روی دست می چرخانند دنبال چه هستند؟ خیلی از آنها خودشان هم نمی‌دانند اما آن طرف آب در یکی از تجمعات، واقعیت این جریان خودش را نشان داده.

یکی لخت شده رفته روی بلندی و سخنرانی می‌کند. تمام حرفش این است که چرا در ایران نمی‌گذارند ما لخت بگردیم.

بیچاره‌تر از این جماعت، کسانی هستند که مثل سربازان بی جیره و مواجب، در فضای مجازی با استوری گذاشتن و لایک کردن و … به این آینده سیاه ضریب می‌دهند، در حالی که شاید اعتقادی به این آینده نداشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *