سی‌ان‌ان: ایران مقر موساد و پایگاه‌های هوایی نواتیم و تل نوف را هدف قرار داده است

By | ۱۴۰۳-۰۷-۱۱

شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان می‌گوید از بررسی ویدیوهای منتشرشده از حمله موشکی ایران به اسرائیل چنین برمی‌آید که سپاه پاسداران دست‌کم سه نقطه را هدف قرار داده‌است.

این گزارش توضیح می‌دهد که اگرچه هنوز نمی‌توان گفت که این حملات تا چه حد خسارت بر جای گذاشته و برآورد این امر نیازمند تصاویر ماهواره‌ای و نور روز است، اما از تحلیل ویدیوها می‌توان دریافت که ایران چه نقاطی را هدف قرار داده است.

به گفته سی‌ان‌ان، از میان ۱۸۰ فروند موشکی که ارتش اسرائیل می‌گوید ایران در شامگاه سه‌شنبه شلیک کرده،بخش عمده آن یا به مقرهای موساد، پایگاه هوایی نواتیم و پایگاه هوایی تل نوف اصابت کرده یا به نزدیکی آنها.

این گزارش بر اساس ویدیوها عنوان می‌کند که دست‌کم دو فروند موشک در نزدیکی مقر موساد در محله گیلوت تل‌آویو که منطقه‌ای پرجمعیت با شمار بسیاری ساختمان‌های مسکونی و تجاری است، فرود آمدند.

سی‌ان‌ان می‌گوید، ویدیوها همچنین نشان می‌دهد که شمار قابل توجهی از موشک‌های ایرانی به پایگاه هوایی نواتیم در بیابان نگب اصابت کرده‌اند. این پایگاه در حمله پیشین ایران به اسرائیل در اواخر فرودین ماه نیز مورد هدف قرار گرفته بود، اگرچه ارتش اسرائیل آن زمان خسارات وارده را جزیی دانست.

سی‌ان‌ان همچنین بر اساس یک ویدیوی دیگر می‌افزاید که چندین موشک ایرانی نیز به پایگاه تل نوف، واقع در ۱۵ مایلی تل‌آویو اصابت کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *