پسر موسوی‌ لاری با لابی دولت بورس گرفت و با همسرش به سوئد رفتند

By | ۱۳۹۷-۰۹-۱۰

کانال تلگرامی قرارگاه سایبری عمار وابسته به برادران طائب در اطلاعات سپاه خبر داده مرتضی موسوی لاری پسر عبدالواحد موسوی لاری وزیر کشور دولت اصلاحات، به همراه همسرش سلما کاظمی، به تازگی تهران را به مقصد سوئد ترک کردند.

در این خبر با عنوان «تراژدی ژن‌های خوب، به موسوی لاری رسید» که هفتم آذر منتشر شد آمده، پسر موسوی لاری از طریق لابی‌های گسترده جریان اصلاحات با دولت، به همراه همسرش، بورسیه مقطع دکترای دانشگاه شهر لوند سوئد را دریافت کرده است.

به نوشته کیهان لندن به نقل از کانال قرارگاه عمار وضعیت خدمت سربازی مرتضی لاری در هاله‎ای از ابهام است و به همین خاطر ممنوع‌الخروج است و مشخص نیست او چگونه و با چه ترفندی موفق به خروج از مرزهای کشور شده و به سوئد سفر رفته.

عبدالواحد موسوی لاری که عضو شورای‌عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان است از چهره‌های امنیتی دولت خاتمی است و رسانه‎ای شدن سفر پسر و عروس او به سوئد توسط رسانه‌ وابسته به برادران طائب در ادامه اختلافات باندهای امنیتی- سیاسی درون رژیم است.

جزییات ممنوع‌الخروج شدن میثم نصیری احمدآبادی رییس مرکز اطلاعات مالی و مبارزه با پولشویی مستقر در وزارت اقتصاد را نیز ۲۹ آبان قرارگاه عمار منتشر کرد و نوشت او به همراه خانواده‌اش «به زمین و زمان زده تا از آمریکا و کانادا اقامت بگیرد و برود.»

مرتضی موسوی لاری ۲۵ بهمن ۱۳۸۹ در اعتراضات خیابانی به نتایج انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ در حمایت از میرحسین موسوی بازداشت شده بود.

با بحرانی‎تر شدن وضعیت جمهوری اسلامی حساسیت‌ها نسبت به خارج شدن مسئولان و کارگزاران حکومت و خانواده‎های آنان از کشور بیشتر شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *