پشتیبانی رهبری از نقشه‌ی سرقت آرا, محمدجواد اکبرین

By | ۱۳۹۷-۱۰-۰۳


1- در آستانه ۹دی، رسانه‌های اصولگرا گزارش دیدار نمایندگان موسوی و کروبی با رهبری را پس از انتخابات۸۸ بازنشر کرده‌اند. بخش‌های سانسور شده از سخنان معترضان، دقیقا نشان می‌دهد از کدام در برای سرقت آراء وارد شده بودند! ۲نمونه‌ی سانسور شده:

2- دکتر بهشتی نماینده موسوی خطاب به رهبری: “گفته‌اید شکایت‌ها را به شورای_نگهبان بدهند که داده شد. ولی ما از خود شورای نگهبان شکایت داریم. این شکایت‌ها را پیش چه کسی ببریم؟ نمی‌شود که خود آنها درستی و نادرستی آنها را بررسی کنند”.

3- پاسخ خامنه‌ای: “اگر در این نظام نتوان به مانند آقایان مؤمن و جنتی اعتماد کرد، به هیچ فرد دیگری هم نمی‌‌توان؛ چرا که آنها برای بردن و آوردن کسی، دین‌شان را از دست نمی‌دهند. شورای نگهبان آدم‌های قرص و محکمی هستند که مو را از ماست می‌کشند و بررسی شکایات نیز بر عهده همان‌‌هاست”

4- زنگنه خطاب به رهبری: “می‌دانید چه شده است؟ مثل این است که در یک بازی فوتبال، داور وسط بازی را قطع کند، چراغ های استادیوم را هم قطع کند و بعد از یک دفعه بگوید نتیجه ۳ بر هیچ!”/نمایندگان نامزدها با توجه به شواهد همدستیِ شورای نگهبان با دولت احمدی‌نژاد، درخواست ابطال می‌کنند.

5- پاسخ رهبری به پیشنهاد ابطال انتخابات: “شما بدانید، یقین کنید، صد در صد بنده این را رد می‌کنم؛ اگر همه هم جمع بشوند بگویند ابطال، من قبول نخواهم کرد”.

نتیجه: سپردن پرونده‌ی اتهام تقلب به خودِ متهم (شورای نگهبان) مهمترین نشانه‌ی پشتیبانیِ رهبری از نقشه‌ی سرقت آراء بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *