کارزار صدا و سیما برای تبرئه رئیس دانشگاه آزاد / طهرانچی: مقصر کوتاهی‌های گذشته بود

By | ۱۳۹۷-۱۰-۱۰

 با بالا گرفتن اعتراضات دانشجویان نسبت به عملکرد و مدیریت تیم علی‌اکبر ولایتی در دانشگاه آزاد، آنتن خبری شبکه اول صدا و سیما در اختیار رئیس این دانشگاه قرار گرفت تا از خود در مقابل 80 میلیون ایرانی دفاع کند.

طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد که صبح امروز حاضر نشده بود در مقابل دانشجویان دانشگاه خودش قرار بگیرد و به سرعت با اتومبیل از مقابل آنها دور شد در تلویزیون گفته است: با شجاعت اعلام می‌کنیم که عذر می خواهیم باید تلاش خود را مضاعف کنیم و به زودی اقدامات لازم انجام می‌شود.
امتداد  :
او همچنین «به بازماندگان این حادثه و خانواده بزرگ دانشگاه آزاد که در این مصیبت به عزا نشسته‌ است، تسلیت» گفت و از مردم خواست برای ۲ نفر از آنها که حال وخیمی دارند دعا کنند.

درحالی که تصاویر مربوط به عبور با سرعت اتومبیل تهرانچی از دست دانشجویان در شبکه‌های مجاز منتشر شده بود او مدعی شد:  حادثه ابعاد مختلفی داشت که بخشی از ابعادش این عزیزان دانشجو بودند که به حق ما باید در بین آنها حضور می یافتیم امروز سه ساعت صحبت هایشان را شنیدم.

رئیس دانشگاه آزاد همچنین با طرح این موضوع که «در ۶ آذر کار مناقصه انجام شده بود و فردای حادثه قرار بود کار جا به جایی ترابری انجام شود» تقصیر را به گردن مدیران گذشته انداخت و گفت: کوتاهی های ۳۰ ساله در واحد علوم و تحقیقات سبب بروز مشکل شد و البته قرارداد پیمانکاری برای بهبود اوضاع انجام گرفته است.

ادعای رئیس این دانشگاه در مقصر بودن مدیران ۳۰ سال گذشته این دانشگاه در حالی مطرح می‌شود که دستکم در یک سال گذشته این دانشگاه توسط تیم حاضر و نزدیک به دکتر ولایتی مدیریت می‌شود. از سوی دیگر براساس گزارش مرکز معاینه فنی تهران، اتوبوس‌های این دانشگاه فاقد معاینه فنی بودند. درحالی که از ابتدای مهرماه تمام اتوبوس‌های شهر تهران براساس قانون موظف بودند گواهی‌نامه معاینه فنی دریافت کنند. اما مسئولان این دانشگاه از این امر خودداری کرده بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *