جزئیات جدید ماجرای شکنجه دختر جوان در سیرجان

By | ۱۳۹۷-۱۰-۱۸

دو پسر که در لایو اینستاگرام دختری را شکنجه کرده بودند، بازداشت شدند

به گزارش «تابناک»، آن گونه که از این فیلم بر می‌آید، در پی فحاشی یک دختر کم سن و سال به دختری دیگر در «پخش زنده» اینستاگرام، پسری در پی انتقام گیری از دختر فحاش بر می‌آید و به این منظور نقشه‌ای طرح ریزی می‌کند که پایان بخش آن انتشار فیلمی از شکنجه آن دختر است.شکنجه دختری که به دوست این پسر فحاشی کرده بود و بی خبر از ارتباط پسر با آن دختر دیگر، در دام دوستی مجازی با وی افتاده و از تهران (محل سکونتش) روانه سیرجان (محل سکونت پسر) می‌شود تا با وی در یک باغ بیرون شهر دیدار کند، غافل از آنکه همه این دوستی و قرار و مدار، بخشی از نقشه پسر برای انتقام است.

انتقامی به شدت دردناک که مستند مبسوطی از آن در قالب فیلم در صفحه اینستاگرام پسر منتشر شده و مملو از خشونتی عریان از نوع زبانی و فیزیکی است. فیلمی که با عنوان شکنجه یک دختر توسط پسر سیرجانی یا عناوینی از این دست، در میان کاربران فضای مجازی دست به دست می‌شود و در تفسیر و تعبیر آن، پای اینستاگرام هم به میان م

جزئیات جدید ماجرای ضرب و شتم دختر جوان در سیرجان/ دختر شکایت نکرد، دادستان وارد شد

رویداد۲۴ انتشار تصاویر کتک خوردن یک دختر جوان در سیرجان از صبح امروز در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود. در این فیلم یک تصاویر دختری دیده می‌شود که در منطقه‌ای خارج از شهر کتک می‌خورد. تصاویر چهره فرد ضارب اما مشخص نیست، تنها «آی‌دی» اینستاگرام اسم و مشخصات او را نشان می‌دهد؛ فردی به نام امیرحسین کریم الدینی که بنا به توضیحات خودش رزمی‌کار است.

پس از انتشار این فیم، گفته شد این دختر فریب خورده و از تهران به سیرجان کشانده شده اما اطلاعات رویداد۲۴ نشان می‌دهد چنین موضوعی صحت نداشته و دختر در سیرجان ساکن بوده است.

یک منبع آگاه به رویداد۲۴ خبر داده که پس از این اتفاق، پسر ضارب و دختری که در فیلم کتک خورده و کسی که فیلم گرفته بود بازداشت شدند و پس از تحقیقات ابتدایی، فقط پسر ضارب در بازداشت به سر می‌برد و بقیه آزاد شده‌اند.

این منبع آگاه همچنین گفته دختری که در فیلم مورد ضرب و شتم قرار گرفته، ساکن تهران نبوده و در یکی از شهر‌های استان سیرجان زندگی می‌کند. این دختر و پسر از قبل باهم دوست بودند.

آنگونه که خبرنگار رویداد۲۴ کسب اطلاع کرده، این دختر پس از کتک خوردن هم در خانه باغ مانده است و زمانی که بازداشت شدند در گوشی همراه پسر عکس‌های دوران دوستی‌اش با دختر همچنان باقی مانده بود.

یکی از خبرنگاران محلی خبر داده دختری که مورد ضرب و شتم قرار گرفته، شکایتی از پسر نکرده است و به همین دلیل بعد از بازداشت، پسر آزاد می‌شود، اما دادستان به عنوان مدعی العموم و به دلیل عمل خشونت آمیزی که پسر انجام داده او را در بازداشت نگه داشته است.

گفته شده فردی که فیلم گرفته هم اکنون با قید وثیقه آزاد است. دختری که مورد ضرب و شتم قرار گرفته، ۱۵ سال و پسر ۲۰ سال سن دارد.

محسن نیکورز دادستان عمومی و انقلاب سیرجان خبر داده که پرونده آزار و اذیت دختر جوان در سیرجان به صورت ویژه و خارج از نوبت رسیدگی خواهد شد. او همچنین گفته ضارب اصلی روز جمعه دستگیر شده و هنوز در بازداشت به سر می‌برد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *