حسین شریعتمداری: آقای روحانی ممکن است بفرمایند که در جزیره قشم چه کار مهمی داشتند؟

By | ۱۳۹۸-۰۱-۱۱

مدیر مسئول روزنامه کیهان درباره اظهارات روحانی پیرامون شکافتن جاده و راه‌آهن در آق‌قلا، گفت: کاش رئیس‌جمهور به جای انتقاد سوال برانگیزشان، به سپاه و همه نیرو‌های حاضر در صحنه یک خسته نباشید می‌گفتند.

حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان در گفتگو با تسنیم، گفت: انتظار این بود که آقای روحانی از اقدامات فداکارانه سپاه در مناطق سیل زده و کمک‌های ایثارگرانه آنان به مردم آسیب دیده و رنج کشیده این مناطق به طور ویژه قدردانی کنند. کاش آقای روحانی بلافاصله بعد از انتشار خبر سیل ویرانگر در استان‌های گلستان و مازندران از سفر ظاهرا تفریحی خود در جزیره قشم چشم پوشی می‌کردند و برای همدردی با مردم مصیبت دیده عازم استان‌های سیل زده می‌شدند که متاسفانه چنین نکردند.

مدیر مسئول کیهان خاطرنشان کرد: ممکن است بفرمایند که برای گذران تعطیلات به قشم نرفته بودند که سخنی نیست، اما باید پرسید در جزیره قشم چه کار مهمی داشتند که انجام آن از رسیدگی به امور فاجعه دیدگان اهمیت بیشتری داشته است؟ اگر حضور ایشان در جزیره قشم برای انجام برخی از امور جاری کشور و مثلا امور عمرانی بوده است چرا هیچ خبری از آن منتشر نشده است تا غیبت ایشان در مناطق سیل زده سوال انگیز نباشد مخصوصا آن که خبر افتتاح فلان پروژه خیلی معمولی و کم اهمیت نیز از سوی دولت با آب و تاب به رسانه‌ها منتقل می‌شود، ولی از اینگونه خبر‌ها در رسانه‌ها خبری نبود.

وی در ادامه اظهار داشت: آقای رئیس جمهور می‌فرمایند “طبق گزارش‌ها، شکستن جاده‌ها هیچ تاثیری نداشته است” و توضیح نمی‌دهند که طبق کدام گزارش‌ها؟ و چه کسانی این گزارش‌ها را به جناب ایشان داده‌اند؟ البته ایشان اشاره می‌کنند که از نزدیک هم صحنه را دیده‌اند که این نگاه نیز نمی‌تواند نظر جناب رئیس جمهور را تائید کند چرا که هنگام شکافتن جاده و راه آهن همه مقامات مسئول در صحنه حاضر بوده و با همکاری و همیاری یکدیگر و ملاحظات کارشناسی و فنی در این خصوص چاره جوئی کرده بودند و این تصمیم از سوی شورای تامین استان گلستان و با حضور وزیر کشور، معاون عمرانی استاندار و سایر مسئولان استانی و شهرستانی اتخاذ شده و طی یک نامه رسمی از جانب جناب چراغعلی دبیر شورای تامین استان به سردار معروفی فرمانده سپاه نینوا استان گلستان ابلاغ شده و انجام آن را از ایشان خواسته شده بود.

شریعتمداری در پایان تصریح کرد: کاش آقای رئیس جمهور به اظهارات مردم آسیب دیده که در گفتگو با خبرنگاران مطرح شده و از شبکه‌های صدا و سیما پخش می‌شود، نیم نگاهی می‌انداختند و قدردانی آنان از سپاه، بسیج، هلال احمر، اورژانس، نیرو‌های جهادی و مراکز دولتی حاضر در صحنه را ملاحظه می‌کردند و به جای انتقاد سوال برانگیزشان که بلافاصله با استقبال رسانه‌های بیگانه روبرو شد، به سپاه و همه نیرو‌های حاضر در صحنه یک خسته نباشید می‌گفتند، ولو یک خسته نباشید خشک وخالی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *