علم‌الهدی:  سیاستگذاران کاخ سفید پیش‌بینی کرده‌اند که انقلاب اسلامی ایران تا سال ۲۰۲۰ باید تمام شود وگرنه آمریکا نیز سرنوشتی مشابه شوروی را در پی خواهد داشت

By | ۱۳۹۸-۰۱-۲۲

به گزارش ایسنا، احمد علم‌الهدی امروز در تجمع حوزویان در حمایت از سپاه پاسداران در خصوص بیان اهداف آمریکا از مورد هدف قرار دادن سپاه بیان کرد:   امام چندین سال پیش در دوران دفاع مقدس این نکته را بیان کردندکه اگر  سپاه نبود کشور هم نبود و این فرمایش امام کار را به جایی رسانده است که بعد از چهل سال به دنیا نمایش داده شود که  سپاه همچون یک خون مغذی است که در تمام شریان‌های این امت جریان دارد و سپاه یعنی تمام ملت و همه مردم.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی خاطرنشان کرد: دشمنان ما در گام دوم انقلاب به تعبیر رهبری، برای ما فکرهای دیگری دارند. یعنی پس از چهل سال، دشمنی آنها به خاکستر مبدل شد برای چهل سال دوم نقشه دیگری کشیده اند. در حال حاضر اصل موجودیت دشمن در خطر است و هستی آن در ادامه دشمنی با ایران است.

علم‌الهدی گفت: این سخن یک شعار نیست بلکه این تشخیص، نظر کارشناسی سیاسی افراد در کاخ سفید است که اگر آمریکا تا سال ۲۰۲۵ نتواند بر چهار قدرت اقتصادی دنیا همچون روسیه، هند، ژاپن و چین مسلط شود همچون روسیه  فروپاشی خواهد شد.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران، به عنوان مانع بزرگ در سر راه سلطه آمریکا بر این چهار قدرت اقتصادی است، بنابراین سیاستگذاران کاخ سفید پیش‌بینی کرده‌اند که انقلاب اسلامی ایران تا سال 2020 باید تمام شود وگرنه آمریکا نیز سرنوشتی مشابه شوروی را در پی خواهد داشت لذا با تشخیص نقش محوری سپاه در ایستادگی انقلاب اسلامی نهاد مقدس سپاه را هدف قرار دادند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *