کیهان : تردید نکنید، تنگه هرمز را ببندید, روزنامه آلمانی: تهدید به بستن تنگه هرمز خودکشی است

By | ۱۳۹۸-۰۱-۲۲

کیهان : مگر نه اینکه آمریکا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تروریست و در نتیجه برخورد نظامی با آن را ضروری می‌داند! – البته هرگز جرأت چنین غلط‌های زیادی را نداشته و ندارد چرا که نیرو‌ها و پادگان‌های آمریکا نه فقط در منطقه غرب آسیا بلکه در بسیاری از نقاط دیگر دنیا در تیررس ما قرار دارند، ضمن آن که متحدان آمریکا از جمله رژیم صهیونیستی و عربستان و امارات و بحرین نیز نمی‌توانند از مجازات در امان باشند- بنا‌براین عبور ناو‌های جنگی و کشتی‌های تجاری آمریکا و متحدانش، امنیت ایران اسلامی را تهدید می‌کند و جمهوری اسلامی می‌تواند با استناد به حق اقدام متقابل یا تلافی‌جویانه که در حقوق بین‌الملل به رسمیت شناخته شده است تنگه هرمز را مسدود کند.

این منبع نوشت: ما از امکانات و دسترسی‌های فراوانی برای پاسخ دندان‌شکن و پشیمان‌کننده به آمریکا و متحدانش برخورداریم که نباید آن‌ها را از دست بدهیم. مخصوصا آنکه بعید نیست کنگره آمریکا با مشاهده قاطعیت ایران اسلامی، از تصویب تصمیم ترامپ صرف‌نظر کند.

این در حالیست که روزنامه آلمانی “ولت” نوشته: تهدید به بستن تنگه هرمز خودکشی است.

فیلم زیر: روحانی رسما جهان را به ناامنی، صدور مواد مخدر و بمب و ترور تهدید کرد

روحانی که به نظر می رسد از کشورهای اروپایی حسابی ناامید شده و اکنون مجبور شده احمدی نژادی حرف بزند، چندی پیش در یک همایش منطقه ای در تهران، بار دیگر زبان به تهدید آمریکا گشود و گفت: با تضعیف جمهوری اسلامی از راه تحریم، خیلی‌ها در امان نخواهند بود؛ اجازه نخواهیم داد آمریکا از هزینه خسارت‌ها و ویرانی‌ها بگریزد. آنها که حرف ما را باور ندارند، خوب است به نقشه جغرافیا نگاهی بیاندازند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *