اعزام تحت الحفظ نرگس محمدی به بیمارستان

By | ۱۳۹۸-۰۲-۲۴
دادستانی تهران با مرخصی استعلاجی نرگس محمدی مخالفت و او را تحت الحفظ نیروهای امنیتی جهت انجام عمل جراحی به بیمارستان اعزام و بستری کرد

به گزارش کلمه، نرگس محمدی از سال گذشته طبق نظر پزشکان متخصص ریه و زنان میبایست تحت عمل جراحی هیسترکتومی(خارج کردن رحم) قرار می گرفت. به همین دلیل خانواده و وکلای وی درخواست مرخصی استعلاجی جهت انجام عمل جراحی را داده بودند، اما با این وجود و با توجه به مسائل پیش آمده در اعزام های قبلی بازهم با مرخصی او مخالفت و تحت الحفظ نیروهای امنیتی و زندان به بیمارستان منتقل شد.

این در حالی است که وی در دوران حبس فقط از سه روز مرخصی بهره مند بوده و علی رغم درخواست مکرر وکلا و خانواده برای مرخصی استعلاجی جهت انجام عمل جراحی، دادستانی و نهادهای امنیتی با مرخصی استعلاجی وی مخالفت کرده اند .

نرگس محمدی  طی سالهای در حبس،  تا کنون سه بار تحت عمل جراحی قرار گرفته که هر سه بار نیز باهمراهی نیروهای امنیتی و سخت گیری های خارج از عرف و معمول این نیروها همراه بوده است به طوریکه کادر بیمارستان و دیگر بیماران و همراهانشان نیز دچار آزار شده و نهایتا به وخامت حال نرگس محمدی منجر شده بود.