کاسبی نماینده مجلس با استیضاح وزیر!

By | ۱۳۹۸-۰۳-۰۱

خبرنگار «نود اقتصادی» مطلع شده است که یکی از نمایندگان مجلس در روزهای اخیر، سرپرست تامین اجتماعی و وزیر کار را به شدت تحت فشار گذاشته تا با ریاست همسر این نماینده مجلس بر یکی از مراکز درمانی تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی موافقت شود!

 یکی از نمایندگان مجلس در روزهای اخیر، سرپرست تامین اجتماعی و  وزیر کار را به شدت تحت فشار گذاشته تا با ریاست همسر این نماینده مجلس بر یکی از مراکز درمانی تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی موافقت شود!

گفته می‌شود (م.ب) نماینده مجلس پس از مخالفت سرپرست تامین اجتماعی و محمد شریعتمداری با درخواست وی، در ادامه جهت نیل به خواسته خود، ضمن طرح سوالی از وزیر در کمیسیون، وی را تهدید به طرح سوال در صحن و استیضاح کرده است.

البته باج خواهی این نماینده مجلس از وزرای کار، مسبوق به سابقه است. این نماینده مجلس در جریان استیضاح علی ربیعی وزیر کار سابق، او را مجبور ساخته بود تا در ازای پس گرفتن امضای استیضاح، همسر این نماینده از دانشگاه به تامین اجتماعی که دارای حقوق و مزایای بسیار بالاتری نسبت به دانشگاه است منتقل شود. پس از موافقت ربیعی با این خواسته، (م.ب) که موافق استیضاح ربیعی بود به یکباره تبدیل به مخالف استیضاح شد و همین تغییر موضع وی سبب شد تا استیضاح وزیر کار با اختلاف یک رای به تصویب نرسد.

(م.ب) پس از رسیدن به خواسته اول خود، اکنون در قدم بعدی، مشغول لابی و فشار به وزیر کار جهت ریاست همسر خود بر یکی از مراکز تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی است. باید دید آیا این بار وزیر کار به باج خواهی پاسخ مثبت میدهد و وی به مقصود خود میرسد؟