اینجا کربلا است: خامنه‌ای دارد دق می کند!

By | ۱۳۹۸-۰۵-۱۰

افتتاحیه مسابقات غرب آسیا و رقص زنان بی حجاب عراقی! (فیلم زیر)… کربلای معلی؛ کنار عتبات! مرکز ثقل مذهب تشیع! نه اتفاق خاصی رخ داد؛ نه قلبی جریحه دار شد؛ نه فریاد وامصیبتا و وااسفا بلند شد، نه کسی منقلب شد و نه خون شهیدی پایمال شد! خیلی خوب است که قلب “امام حسین” آن‌جا در آن نزدیکی، از دیدن این زنان هنرمند جریحه‌دار نشده است. ظاهرا “قلب مبارک امامان” تنها به دیدن زنان ایرانی داخل ایران حساسیت دارند. ایکاش خلافت آخوندی اعلام میکرد چه مقدار از سرمایه های کشور را گذشته از طلا گرفتن حرم حضرت علی و امام حسین و ابوالفضل … برای ساختن این استادیوم برای چنین روزی هزینه کرده است؟!

مراسم افتتاحیه بازی‌های غرب آسیا عصر سه‌شنبه به میزبانی شهر کربلای عراق در استادیوم تازه تاسیس این شهر با حضور حدود ۳۰ هزار تماشاگر برگزار شد.

به گزارش یورونیوز، در این مراسم کوتاه، حضور زنان پررنگ بود به‌طوریکه یک زن عراقی ویولن بر دست به اجرای موسیقی پرداخت و زنان دیگر با لباس‌هایی به رنگ پرچم عراق نمایش‌هایی را اجرا کردند.

۹ تیم فوتبال شرکت کننده در این مسابقات شامل بحرین، عراق، اردن، کویت، لبنان، فلسطین، عربستان‌ سعودی، سوریه و یمن می‌شود. تیم ملی ایران با چهار قهرمانی رکورددار این مسابقات است اما با تغییر تقسیم بندی‌ها توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا، فوتبال ایران در زوم آسیای میانه قرار گرفت بنابراین دیگر در این مسابقات حضور ندارد.

مراسم افتتاحیه به‌طور مستقیم از تلویزیون دولتی عراق پخش شد. انتشار عکس‌ها و ویدئوهای مربوط به این مراسم در شبکه‌های اجتماعی، واکنش‌های متفاوتی در بین کاربران مخصوصا کاربران ایرانی ایجاد کرده است.

یک کاربر ایرانی در توییتر نوشت: «ارزشی‌ها با دیدن تصاویر ورزشگاه کربلا بدجور به تناقض رسیدند. خلاصه کلام، اینها همه شیعیانی هستند که اربعین از ما میزبانی می‌کنند… شهید هم دادند… در کربلا هم زندگی می‌کنند… آیت الله سیستانی دارند… حوزه نجف دارند… علمای شیعه دارند… و البته دین هم دارند…»

کاربر دیگر هم با انتشار عکس‌های مراسم افتتاحیه، به عذاب دادن مردم ایران در این زمینه توسط حکومت گلایه کرد و گفت: آن‌ها هم شیعه هستند.

آیدین کاربر دیگری در توییتر نوشت: «اینجا کربلاست! زنان آزادانه آواز می‌خوانند و می‌رقصند. کسی به روی آن‌ها اسید نمی‌پاشد. کسی گشت‌ ارشاد خبر نمی‌کند. می‌دانید چرا؟ چون کربلا ارزشی و داعشی ندارد.»

اما در مقابل برخی از کابران هم خواستار برخورد علمای کربلا و نجف با این موضوع شدند. کاربری با اسم «پسر ایرانی» نوشت: «امیدوارم علمای نجف و کربلا در مورد این بی حرمتی سکوت نکنند.»