کرونا: مسخره کردن دستور ابلهانه روحانی

By | ۱۳۹۸-۱۲-۰۹

ادعای دروغ روحانی مبنی بر اینکه از روز شنبه اوضاع در مورد کرونا به وضعیت عادی برمی‌گردد، حتی در میان رسانه های حکومتی نیز با تمسخر مواجه شد. (فیلم زیر)

همچنین برخی مقامات و کارگزاران حکومتی رایگان تست کرونا داده‌اند و روزی نیست که خبر تست مثبت برخی از آنان در رسانه‌های جمهوری اسلامی منتشر نشود. اما مردم عادی تست کرونا را فقط با تب بالای ۳۷ ونیم درجه باید بدهند. تبعیض در انجام تست کرونا بین مقامات و مردم آن قدر زیاد است که رسانه‌های رسمی و دولتی نیز زبان به انتقاد گشوده‌اند. (فیلم زیر)

خبرگزاری ایرنا در گزارشی تحت عنوان “تبعیض در تست کرونا؛ مردم با مسئولان چه فرقی می‌کنند؟” از وجود تبعیض میان مردم و مسئولان در اصول مراقبت و بهداشت کرونا خبر داده و می‌نویسد در نخستین روزهایی که کرونا در ایران شیوع پیدا کرده وقتی ماسک معمولی و ژل ضدعفونی در داروخانه‌ها نایاب شده بین نمایندگان مجلس ماسک و ژل توزیع شده است.

یک پزشک به ایرنا گفته است تست کرونا هزینه بالایی دارد و تست اعضای شورای شهر و نمایندگان مجلس آن هم در حالیکه هنوز علائمی از ابتلا به کرونا نداشتند غیراخلاقی است چونکه در شرایط کمبود کیت تشخیص کرونا ضرورت آن برای بیماران نیازمند است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *