میزان «اتصال» سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به «خدا» چقدر است؟!

By | ۱۳۹۹-۰۲-۲۸

آگاهی‌های تلگرافی، کلیپ‌های کوتاه کیهان لندن است درباره موضوعاتی که ممکن است ندانیم و اگر می‌دانیم، باید به تکرار یادآوریشان کرد تا به پرسش و آگاهی تبدیل شوند: چرا؟ به چه دلیل؟ کی گفته که باید چنین باشد؟

*****

عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می‌‌گوید «هویت سپاه یک هویت مکتبی است و توانمندی آن، نه به میزان امکانات بلکه به میزان اتصالش به خدا است!»

بن‌لادن نیز به «جهاد فی‌‌ سبیل‌‌الله» اعتقاد داشت و وصیت کرد بخشی از ثروتش برای «جهاد در راه خدا» خرج شود.

سوم ماه مه ۲۰۲۰ روزنامه «دیلی میل» در گزارشی نوشت شعبه آلمانی کلیسای کاتولیک «به گناه خود اعتراف و اعلام کرد «ما در جنایات نازی‌ها همدست بودیم.»

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک ارتش متعارف نیست بلکه وظیفه‌اش فقط حفظ نظام و گسترش «مکتب اسلام» است و مأموریت‌هایش چه در داخل و چه در خارج با سازمان‌‌های جهادی و تروریستی قابل مقایسه است.

این سازمان تمامی امکانات سیاسی و مالی و نظامی یک حکومت را در اختیار دارد و در سرکوب‌ اعتراضات مردم نقش محوری بازی می‌کند. «سپاه قدس» بازوی خارجی پاسداران، با مزدوران شبه‌نظامی به سرکوب مردم در لبنان و عراق و سوریه می‌پردازد.

اعضا و وابستگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هر وزارتخانه و سازمانی پست و مقام دارند. سپاه پاسداران هر جا که لازم باشد «دیپلمات» دارد و هر جا که نیاز باشد، گروه نیابتی و شبه‌نظامی!

#فکر_کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *