دسترسی رایگان کاربران ایرانی به فیلترشکن تونل بیر

By | ۱۳۹۹-۰۶-۱۲

 برای عبور از فیلترینگ اینترنتی در ایران و دسترسی آزاد و امن به اطلاعات از این پس می‌توانید فیلترشکن رایگان تونل بیر را دانلود و استفاده کنید. این شرکت کانادایی اعلام کرده است که از امروز سه‌شنبه ۱ سپتامبر در گام بعدی مبارزه با سانسور خود به هر کاربر ساکن ایران ماهانه تا ۱۰ گیگابایت به صورت رایگان ارائه خواهد داد.

خبرگزاری هرانا در ادامه تلاش برای گسترش امنیت کاربران در اینترنت و گردش آزاد اطلاعات، روشی آسان برای دسترسی بدون فیلتر به اینترنت را پیشنهاد می‌دهد.

برای دریافت مطمئن فیلترشکن تونل بیر کاربران گرامی می توانند از طریق لینک به صفحه این برنامه در وب‌سایت تونل بیر بروند و تازه‌ترین نسخه از این برنامه را روی کامپیوتر یا تلفن خود ذخیره و نصب کنند.

این نرم افزار برای سیستم عامل‌های ویندوز، مک، اندروید و آی او اس در دسترس است. برای استفاده از این وی پی ان باید پس از دریافت و نصب، حساب کاربری مختص خود را بسازید.

تونل بیر در برنامه ابتکاری ضد سانسور کشوری خود، ایران را در اولویت قرار داده است.

این شرکت کانادایی اعلام کرده است که از روز سه‌شنبه ۱ سپتامبر در گام بعدی مبارزه با سانسور خود به هر کاربر ایرانی ماهانه تا ۱۰ گیگابایت به صورت رایگان ارائه خواهد داد که این معادل حدود ۲۰ ساعت مرور شبکه های اجتماعی مسدود شده در کشور و یا ۸۰۰ ساعت مرور وب به صورت امن است.

به گفته این شرکت سیاست‌های ایران یکی از بدترین نمونه ها در جهان در زمینه آزادی اینترنت است. دولت ایران و سپاه پاسداران سیستم پیشرفته فلیترینگ شبکه‌های اجتماعی، محتوای ضدمذهبی، برخی از سیستم‌ها عامل بازی و موارد دیگر را اجرا می‌کند. به گفته تونل بیر به غیر از چین، ایران تنها کشوری است که کاربران آن هر چهار مرحله سانسور در چهارچوب فنی وی پی ان را تجربه می‌کنند و این شرکت با ماه‌ها تلاش موفق شده است تا دسترسی کاربران در ایران به تونل بیر را محقق کند.

تونل بیر، یک شبکه خصوصی مجازی (وی پی ان) متن باز  است که به کاربران امکان می‌دهد به صورت خصوصی و امن به اینترنت دسترسی داشته باشند. این شرکت با رمزگذاری ترافیک مصرفی اینترنت و مخفی کردن آدرس آی پی از امنیت کاربران خود محافظت می‌کند.

وب سایت تونل بیر و لینک های دانلود آن در گوگل پلی و اپ استور

https://www.tunnelbear.com

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.tunnelbear.android

https://apps.apple.com/us/app/tunnelbear-secure-vpn-wifi/id564842283

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *