احمدی نژاد: از انقلاب چیزی دیگر باقی نمانده است!

By | ۱۳۹۹-۱۲-۱۴

رئیس دولت دهم گفت: عده ای هستند که انقلاب را مترادف با هرج و مرج ، آشفتگی و انجام کارهای بی فکر و منطق معرفی می کنند، در حالی که انقلاب به معنای انجام کار عاقلانه، عالمانه، انسانی و دقیق است.

به گزارش تازه‌نیوز، محمود احمدی نژاد که فعالیت های او به نظر می رسد طی هفته های اخیر تحت عنوان ملاقات های مردمی شدت یافته است صبح امروز در دیدار با جمعی از مردم لرستان گفت: متاسفانه به جایی رسیده ایم که وقتی حرف های انقلاب مطرح می شود، نسبت ضد انقلاب بودن را به دیگران می دهند. یک نفر اصرار داشت به بنده القاء کند که از انقلاب دور شده ام، به او یاد آور شدم زندگی و موجودیت من فدای ملتی است که بزرگترین انقلاب را در جهان بوجود آورده است و اگر بنده از انقلاب دور شده باشم، معنایش آن است که از آن انقلاب چیزی باقی نمانده است!

رئیس دولت دهم گفت: عده ای هستند که انقلاب را مترادف با هرج و مرج ، آشفتگی و انجام کارهای بی فکر و منطق معرفی می کنند، در حالی که انقلاب به معنای انجام کار عاقلانه، عالمانه، انسانی و دقیق است، به طوریکه ثروت عمومی با حساب و کتاب و برنامه در کشور تقسیم شود و مردم نسبت به همه جوانب تصمیمات توجیه شوند و کسی نتواند بی عدالتی، ظلم و تبعیض را به نام انقلاب توجیه نماید.

ان شاءالله ملت ایران، با همت والای خود و با استعانت از خداوند متعال، بار دیگر کشور را به ریل انقلاب بازخواهد گرداند و در سایه آن نیز همه تبعیض ها، فاصله طبقاتی ها و نابسامانی ها به سرعت ریشه کن خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *