روزنامه جمهوری اسلامی: مشکل، رابطه مسئولان با مردم است نه اینترنت

By | ۱۴۰۰-۰۵-۱۰

شما اگر رفتارتان را تغییر دهید و کاری کنید که بتوانید بر قلب‌ها حکمرانی کنید، خواهید دید که هیچ نیازی به مسدود کردن یا محدود کردن و یا فیلتر کردن شبکه‌های اجتماعی ندارید.

الآن اگر فضای مجازی حضرات مسئولین را دچار نگرانی کرده، به دلیل بد بودن فضای مجازی نیست بلکه به دلیل بد بودن رفتار خود مسئولین با مردم و حتی با همدیگر است.

حجت الاسلام مسیح مهاجری – مدیرمسئول روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:

اگر مسئولان نظام جمهوری اسلامی در قوای سه‌گانه و تمام دستگاه‌های تابعه رفتار خود را بر مبنای عدالت اسلامی منطبق نمایند و از هر نظر به رعایت حقوق عامه مردم پای‌بندی نشان بدهند، گرایش مردم به آنها و به نظام و انقلاب اسلامی چنان خواهد شد که نه اینترنت، نه ماهواره و نه هیچ ابزار قدرتمند دیگری نخواهد توانست میان مردم ایران و مسئولینشان کمترین فاصله‌ای بیندازد.

الآن اگر فضای مجازی حضرات مسئولین را دچار نگرانی کرده، به دلیل بد بودن فضای مجازی نیست بلکه به دلیل بد بودن رفتار خود مسئولین با مردم و حتی با همدیگر است. شما اگر با مردم عادلانه رفتار کنید، حقوق آنها را رعایت نمائید، آزادی‌های مشروعشان را به رسمیت بشناسید، به حق انتخابشان پای‌بندی نشان بدهید و از جنگ قدرت که زندگی و معیشت مردم را تباه کرده است دست بردارید، مردم چشمشان را به شما می‌دوزند و گوششان را بدهکار شما می‌کنند و سخن شما را بر هر سخن دیگری از هر جا و هر کس باشد ترجیح می‌دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *